Wat kost racen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragonfire

Die hard MF'er
29 aug 2002
258
0
Gent
Aangezien er blijkbaar niemand ooit heeft meegedaan in de Aprilia Challenge Cup...
Wat kost racen nu eigenlijk ongeveer, per seizoen.
Kost van de fiets en dure modificaties niet meegerekend. Ik heb het over banden, slijtage, remblokken, etc...
 
aangezien jij nog nooit van zoeken hebt gehoord hier de tip

klik op zoeken en gij zult vinden er zijn nl al de nodige topics van
full
 
Ik heb gezocht, en ik heb niet veel relevants gevonden, behalve inschrijvingsgelden ivm ZAC, en daar ben ik niets mee aangezien ik Belg ben.
Als jij iets goeds weet te vinden, mag je het hier altijd neerzetten...
 
Ik heb gezocht, en ik heb niet veel relevants gevonden, behalve inschrijvingsgelden ivm ZAC, en daar ben ik niets mee aangezien ik Belg ben.
Als jij iets goeds weet te vinden, mag je het hier altijd neerzetten...

ik ben ook belg, en mij hebben ze verteld dat die apriliacups niet meer doorgingen
 
Men van dat zoeken wordt ik ook ziek. Iedereen moet alles maar zoeken. Luister nu goed:

A. Er is al zoveel besproken op het MF dat je bijna alles wel kunt gaan zoeken
B. Als iedereen alles maar gaat zoeken wordt het MF een hele dooie boel
C. Dat is niet de bedoeling want MF is voor veel mensen een leuk tijdverdrijf

Dus laten we mensen proberen te helpen. En alleen de hele domme vragen onbeantwoord laten...
 
Heeft eens in de moto73 gestaan..kosten waren iets van 2500 gulden alles inclusief voor 1 seizoen, dus inschrijfgeld/banden ed.

Buiten de aanschaf van de motor natuurlijk en eventuele schade, goedkoop dus.
 
Men van dat zoeken wordt ik ook ziek. Iedereen moet alles maar zoeken. Luister nu goed:

A. Er is al zoveel besproken op het MF dat je bijna alles wel kunt gaan zoeken
B. Als iedereen alles maar gaat zoeken wordt het MF een hele dooie boel
C. Dat is niet de bedoeling want MF is voor veel mensen een leuk tijdverdrijf

Dus laten we mensen proberen te helpen. En alleen de hele domme vragen onbeantwoord laten...

:} HELEMAAL MEE EENS
Je kunt geen vraag stellen of iemand mekkert wel weer om een slot of zoeken zoeken zoeken. Zoek en gij zult vinden. :r
 
Heeft eens in de moto73 gestaan..kosten waren iets van 2500 gulden alles inclusief voor 1 seizoen, dus inschrijfgeld/banden ed.

Buiten de aanschaf van de motor natuurlijk en eventuele schade, goedkoop dus.

pffff is nog altijd redelijk veel, maar inderdaad, in principe valt het mee. En heb je als amateur ook elke race nieuwe banden nodig?

En van dat zoeken wordt ik soms ook héél moe. Alsof iedereen hier wil modderen, zeer irritant.
 
Aangezien er blijkbaar niemand ooit heeft meegedaan in de Aprilia Challenge Cup...
Wat kost racen nu eigenlijk ongeveer, per seizoen.
Kost van de fiets en dure modificaties niet meegerekend. Ik heb het over banden, slijtage, remblokken, etc...

Voor een heel seizoen, exclusief aanschaf fiets, vervoer en onderdak, heb je minimaal 5000 euro nodig, wil je een beetje serieus meedoen
 
Men van dat zoeken wordt ik ook ziek. Iedereen moet alles maar zoeken. Luister nu goed:

A. Er is al zoveel besproken op het MF dat je bijna alles wel kunt gaan zoeken
B. Als iedereen alles maar gaat zoeken wordt het MF een hele dooie boel
C. Dat is niet de bedoeling want MF is voor veel mensen een leuk tijdverdrijf

Dus laten we mensen proberen te helpen. En alleen de hele domme vragen onbeantwoord laten...

Op zondag 02 februari 2003 23:02 schreef BuGs_BuNnY het volgende::} HELEMAAL MEE EENS
Je kunt geen vraag stellen of iemand mekkert wel weer om een slot of zoeken zoeken zoeken. Zoek en gij zult vinden. :r


dus eigenlijk moeten we alle topics ouder dan 4 dagen maar weggooien |( |( |( |( |(

soms worden er hele verslagen gemaakt als antwoord ergens op ......lijkt me niet dat als je 10 minuten bezig bent aan een antwoord dat je dit elke week wil gaan doen beetje zonde he..... :z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan