wat kost

srad1996

Rookie
16 feb 2007
7
0
goor
wat kost ongeveer zo,n kapje wat links op het blok zit waar de onstekeing achter zit
,,kapje wat uit de kuip steekt linker kant ,,ik moet rond de 75 euro betalen ,,,,,,ff vergelijken,,nederlanders he gr
 
Is gewoon een normale prijs voor zo'n kapje waar achter de dynamo zit.

:^

Als je voor 75 euro zo'n nieuw kapje hebt bij de dealer kijk ik inderdaad niet echt op van die prijs...

bel eens wat slopers af, er zal toch wel iemand zo'n kapje hebben liggen, ebay, of marktplaats doen het trouwens ook goed in tweedehands onderdelen

succes met zoeken

RFast

Kun je inderdaad beter eerst doen. Maar moet je wel geluk hebben, die kapjes zijn schaars 2e hands. Omdat dat namelijk het eerste is wat beschadigt bij een schuivertje ;)
 
tenzij je kapje aan de andere kant van je geschuiverde kant zit :P

effectief heb je dus zo'n 50% kans op een goed kapje van een sloopmotor

Die beredenering klopt niet helemaal volgens mij :+

Sloopmotor, 2 rijders. 1 rijder gaat op de linkerkant, 1 rijder op de rechterkant. beide kapjes foetsie :P

Of er moet statistisch gezien 1 kant zijn waarop het meest wordt gevallen... maar dan zorgt de wet van murphy er weer voor dat je zelf ook op die kant valt :P
 
Die beredenering klopt niet helemaal volgens mij :+

Sloopmotor, 2 rijders. 1 rijder gaat op de linkerkant, 1 rijder op de rechterkant. beide kapjes foetsie :P

Of er moet statistisch gezien 1 kant zijn waarop het meest wordt gevallen... maar dan zorgt de wet van murphy er weer voor dat je zelf ook op die kant valt :P

correct me if I'm wrong, maareh, als er een op links en een op rechts valt, heb je toch 50% kans op een heel kapje? er zit toch op de meeste motoren maar aan 1 kant een onsteking of dynamo afdekdeksel? :P

verder is dit een volstrekt zinloze hypothese om verder te vervolgen, aangezien wij hier bijvoorbeeld rechts rijden, heb je bijvoorbeeld statistisch meer kans op schade aan de linkerkant vanwege de manier waarop hier rotondes gereden worden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan