Wat krijg je nog voor ong 250 eurie aan leuke pekelfietsen?

VFAndre

MF veteraan
Donateur
22 jul 2005
2.065
81
Oldenzaal
Tja, wat is er dan nog te krijgen voor dat geld, zijn er nog leuke fietsen met enig klein werk :?

Het liefst zie ik zelf:
Custom/chopper, maar niet verzaagd/verbouwd;
Liefst 1 a 2 cilinder (V-twin?) meer cilinders mag natuurlijk ook.. ;
400 of zwaarder (een zware is je ware... }) )

Onmogelijk, :? :N of....jouw mogelijkheid :? :Y ;)

Laat maar komen die orkaan! *D
 
Laatst bewerkt:
weet nog een belgische diversion 600 te staan matzwart voor 450euro, ongeveer 50000km blok ok,rammelt niet
 
heb nog een gpz550 staan, helemaal compleet en lopend. staat wel in de grondverf en t kenteken is er niet meer bij.

tegen elk aannemelijk bod
 
Jongens, bedankt voor de aanbiedingen, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek. 'k zal wel het onmogelijke willen denk ik. Ben nog wel bezig/geinteresseerd in een Soes LS650 Savage met een beetje werk eraan. Eens kijken wat dat oplevert...
 
fiets12.jpg
 
Jongens, bedankt voor de aanbiedingen, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek. 'k zal wel het onmogelijke willen denk ik. Ben nog wel bezig/geinteresseerd in een Soes LS650 Savage met een beetje werk eraan. Eens kijken wat dat oplevert...

Schijnt verkocht te zijn, ad is opeens weg terwijl ik nog op wat foto's wacht... :? ( en het bod accoord was...)
Tja, speurders/MP ... B| Afmelden is ook zoooo moeilijk...
 
Laatst bewerkt:
maatje van me heeft een gs 450 l te koop
denk dat hij een kleine 400 moet hebben
motortje is gezond verder wel nieuwe keerringen nodig volgens mij
zelf rijd hij er gewoon mee dus geen seepert
hrijg de link niet door :?
Een prima motor voor weinig geld(Suzuki gs 450 L) zo staat hij omschreven
 
maatje van me heeft een gs 450 l te koop
denk dat hij een kleine 400 moet hebben
motortje is gezond verder wel nieuwe keerringen nodig volgens mij
zelf rijd hij er gewoon mee dus geen seepert
hrijg de link niet door :?
Een prima motor voor weinig geld(Suzuki gs 450 L) zo staat hij omschreven

Ik ga wel ff zoeken op MP, tnx!
edit: staat al op 425,-
 
Laatst bewerkt:
yep, is op zich niet zo heel moeilijk, op marktplaats bij uitgebreid zopeken een maximaal bedrag invullen en klaar.
 
tnx voor alle tips heren. Morgenmiddag toch nog weer bij een ls650 savage gaan kijken...Lekt iets olie na een revisie en loopt niet, staat 2 jaar stil. Verkeerde kleur tank en poetswerk. Een echt brik dus! Maar wel een chopper met de specs, 1 cilinder, 650cc, choppertje. U hoort nog van mij.... ;)
 
tnx voor alle tips heren. Morgenmiddag toch nog weer bij een ls650 savage gaan kijken...Lekt iets olie na een revisie en loopt niet, staat 2 jaar stil. Verkeerde kleur tank en poetswerk. Een echt brik dus! Maar wel een chopper met de specs, 1 cilinder, 650cc, choppertje. U hoort nog van mij.... ;)
Nou, ik ben er vanmiddag wezen kijken en ik ben nu de trotse eigenaar geworden van de savage. Dus voorlopig weer voorzien van een brommert!

Mods, hier mag een slotje op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan