wat levert deze cbr900rr nog op?

tuurlijk kun je een lamp inbouwen. op zich moet dat geen halszaak zijn.
de ruimte is bepalend, maar dan zul je wel zelf een stevige metalen beugel moeten maken voor de bevestiging. ik zou de fiets schatten, als hij lekker rijdt idd, op zo;n 1250 euro.
hij is wel echt gedateerd.
suc6 ermee

Kijk het is een93er dus gedateerd ja idd maar ik denk er wel wat van te kunnen maken met de huidige kappenset. Stickers eraf en een mooie set erop die overeenstemt met elkaar. Weet je toevallig hoe ik zo nu lamp kan inbouwen? Of er toevallig een handleiding voor is? Want moet volgens mij gaan werken met polyester om de kuip aan te passen...
 
een orginele blade uit 93 kun je nog wel 1800/2000 euro voor vangen gok ik

maarja, lelijke racekuip, onbekende km stand, vage verlichting...1200/1300 max? of je moet een liefhebber treffen
 
Kijk ik denk dat hij een miskoop heeft gedaan door er iets van 2500(dacht ik ) ervoor te betalen een jaar geleden. Ik wil hem wel een schappelijk bedrag geven ervoor maar als ik lees wat sommigen denken wat ie waard is wil ik geen dief van mn eigen portemonnee worden.

Tjaa, bij de dealer kun je een '93-er Fireblade kopen (die er in ieder geval uitziet als een Fireblade) zo tussen de 2250,- en 3000,- euro.
Particulier heb je ook zat keuze.
Of hij een miskoop gedaan heeft? Ik weet het niet maar het was in ieder geval niet het koopje van de week.
Dat ding heeft gewoon net die gek nodig die er wel iets in ziet.
Mjaa, er zijn gewoon niet veel gekken hier dus de prijs gaat hier nooit worden wat hij of jij hiervan verwacht.

Daarbuiten iets anders, waarom rij jij er 7 maanden op rond? Hij is niet toevallig van jezelf of zo? :?

:W
 
Nee hij is niet van mezelf al lijkt te er wel op. Sinds ik mn rijbewijs heb rijdt ik erop dus sinds november. Hij is geen winterrijder en door een kind en werk rijdt hij sowieso amper. Dat is ook de reden van verkoop
 
Als je er zelf een originele blade van terug wil maken (dwz kappen er weer op etc) dan denk ik dat je beter af bent met een andere... zoals al eerder gezegd, je hebt een goeie voor 2500 euro.
Ikzelf heb er een in oktober gekocht, ook een 93er, er staan er zat.
Een nieuwe/tweedehandese kappenset is ook nog aardig wat geld, en het moet ook maar net passen (wat ze vaak niet echt lekker doen als het geen originele set is).
 
Terug
Bovenaan Onderaan