Wat mag een dyno-run kosten?

ErZesje

MF'er
5 jul 2002
183
0
Utrecht
Gewoon 1 run, domweg om te zien wat eruit komt en hoe. Voor de leuk, om te weet en eventueel ooit nog eens wat mee te doen.

Graag even vermelden bij welke tuner en waar?
 
fredriks kost ook 35euro...... en als je dan je dyno jet af wil latenstellen nog zo'n 100 eurootjes........ ect wel duur.

maar ruud is wel de allebeste hoor ik weleens
 
Op zaterdag 19 oktober 2002 13:28 schreef ErZesje het volgende:En bij Hiltech staan de kosten voor een run ook niet op de site
Een hoeveel een enkele run kost weet ik niet maar heb wel deze informatie gekregen : De kosten : dyno-kit 145,00 Euro, filter 69,00
Euro en het monteren en afstellen op de testbank 136,50 Euro. Alle prijzen
zijn incl btw.
Is van Hilltech
 
ha forummers,wat betreft MPGOES daar kosten de metingen van het voorjaar maar 15 euro,en ik kan het weten want ik stond zelf te testen.
wat betreft de inbouwprijs van een kit is 125 euro ongeacht welke motor of hoe lang we er mee bezig zijn.een run kst 35 euro.

groeten Rinus. :+
 
Hey,


Ik ben czy uit Vlaams - Brabant (België) en ik heb een Dyno - kit op mijn Ducati Monster 750 uit '98.
Hij loopt niet echt vlot en stottert op een laag toerental. Weet er iemand waar er ergens een DynoJet - testbank is in de buurt van Leuven?

Ciao
 
Terug
Bovenaan Onderaan