Wat mag een motorstalling kosten?

Hier Amsterdam 46 pleuro per maand, eigen box ongeveer 3 mrt diep en 2 mtr breed met roldeur en camera bewaking. Dus niet te veel miepen dat het in A'dam duur zou zijn moet wel zeggen is in A'dam zuidoost. :)
 
Hallo,


Ik breek even in in jou topic, zoek idem voor een plaats in Alkmaar centrum. Het liefste ook een gedeelde garage box. Ik hoor het wel! lastig hoor...
 
Laatst bewerkt:
Wat al werd gezegd, ik heb gewacht met een motor te kopen tot ik een stalling had.

Citybox en Shurgard zijn niet echt opties. Een motor 3 hoog stallen is niet echt handig! Via MP etc nog diverse aanbiedingen. O.a. een caravanstalling. Of ik 24 uur van te voren wilde bellen zodat ze hem klaar konden zetten |(

Via de Woningbouw geprobeerd een garage te huren. Kwam op de wachtlijst. Kost pakweg 80 pleuro per maand. Na 2 jaar een brief dat ik niet eens een garage kan huren omdat ik geen woning huur!

Via MP kwam ik in contact met iemand die een garage huurt. In de winter staan er mijn fiets en de auto van zijn vrouw, in de zomer mijn fiets, nog een chopper en een bromscooter. Eigen sleutel, provisorich wel stroom voor mn druppellader. Kosten € 250.-- voor het jaar.
 
Laatst bewerkt:
Blij dat ik een huis met garage heb, een inpandige.
Handig voor de fietsen en motoren, alarm via het huis en de hond waakt ook mee. *O*
 
Hier Amsterdam 46 pleuro per maand, eigen box ongeveer 3 mrt diep en 2 mtr breed met roldeur en camera bewaking. Dus niet te veel miepen dat het in A'dam duur zou zijn moet wel zeggen is in A'dam zuidoost. :)

in amsterdam-zuid-oost durf ik nog geen ouwe klote fiets met 2 lekke banden in een box met 20 camera's te stallen ... :)
 
elke verzekeringsmaatschappij heeft een clausule in de polis opgenomen die claims van de hand wijst bij DIEFSTAL uit GEMEENSCHAPPELIJKE RUIMTES......en dito boxen ,.....dus pas maar effe op . :/
 
Hier in Rotterdam 55 euro en 24 uur toegang en gratis parkeren wat heel belangrijk is :)

Maar ik denk dat je eerst rond moet kijken of er mensen zijn die hun motor niet kwijt kunnen, ik weet het niet precies hoe het in Gorinchem is , denk tussen 25-40 euro redelijk is en vloeranker moet je door die mensen zelf laten betalen.
Eej kan je me vertellen waar je dat doet in rotterdam ik heb me rot lopen zoeken en heb hier int centrum kon ik niets vinden onder de 200 pleuro per maand -O- dus als je wat hebt... heel graag
 
Ligt er maar aan wat iemand ervoor over heeft. In Amsterdam kun je wel meer vragen maar in Gorinchem zal je niet verder komen dan 20/30 euro per maand en dan nog moet iemand een hele dure mooie motor hebben willen ze dat ervoor uit gaan geven.

Ik heb een garagebox waar wel 6 motoren in passen en die huur ik voor 70 euro per maand in Bergen op Zoom.
waaaatttt !!!!!!!!! serieus ik betaal voor mijn opslag bij shurgard 130 euro PER MAAND !!!
ruimte voor 2 motoren maar door de krappe draai die je moet maken heb ik die ruimte wel nodig vrees ik -O- -O- -O-
nou ja liever dit dan een gestolen motor ze hebben haar al eens geprobeerd te stelen maar ja wat verwacht je dan ook hey van amsterdam osdorp :(
 
van amsterdam verwacht niemand meer wat ........
Het is alleen nog een kwestie van tijd totdat 't laatste restje oorspronkelijke fatsoenlijke amsterdammers nog naar purmerend ,almere , hoofddorp , etc vluchten ..., dan kan er een hoge muur omheen met mitrailleurs op bewakings-torens. :/
 
waaaatttt !!!!!!!!! serieus ik betaal voor mijn opslag bij shurgard 130 euro PER MAAND !!!
ruimte voor 2 motoren maar door de krappe draai die je moet maken heb ik die ruimte wel nodig vrees ik -O- -O- -O-
nou ja liever dit dan een gestolen motor ze hebben haar al eens geprobeerd te stelen maar ja wat verwacht je dan ook hey van amsterdam osdorp :(

Zowat 1.600 euri per jaar voor een stalling! Ja, wilden ze mij ook aansmeren. Voor dat geld had ik mijn schutting aangepast, stuk tuin opgeofferd en een eigen hok gebouwd.

Maar als er niks anders is......
 
van amsterdam verwacht niemand meer wat ........
Het is alleen nog een kwestie van tijd totdat 't laatste restje oorspronkelijke fatsoenlijke amsterdammers nog naar purmerend ,almere , hoofddorp , etc vluchten ..., dan kan er een hoge muur omheen met mitrailleurs op bewakings-torens. :/
En jij bent er een van? Ga lekker in Almere wonen joh.. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan