wat mag ie kosten?

chavez

MF'er
23 dec 2001
118
0
omgeving van gelderland
mn schoonzus heeft een cbr 600f uit '96 met 55.000 km op t klokkie op t oog.
ze kan m particulier kopen.

wat moet ze max. bieden voor dit fietsje?

alvast bedankt :}

ps. dit is al de 3e x dat ik m probeer te posten... :?
 
Laatst bewerkt:
ja en de dealer heeft hem voor rond de 10 ingekocht (moet je ook rekenig meehouden.. De dealer is altijd een stuk duurder maar krijg je wel service en garantie voor terug.)
 
ja rond de 10 12 is netjes mits in uitstekende staat banden keting beurtje etc.
 
heb ff rondgeneusd en de meeste staan voor zo'n beetje 12 a 13.000 piekies te koop. Maar dan bij motorzaken! Als je m particulier kan kopen moet dat toch ff een bak geld schelen....toch :?
 
ja...

ik zou ook eens bij motoport eens kijken dat zijn de bekende zaken..
Veel motorzaken die op motoroccasions staan zijn ook handelaren
 
Maar is 55k op de teller niet een beetje veel al? Ok blokken kunnen heel wat hebben, maar het beestje heeft dan al aardig wat gereden.. m\'n volgende motor moet iets tussen de 20 en 30 hebben gelopen (of minder natuurlijk), echt veel hoger heb ik geen zin in.. dat wil ik zelf invullen met m\'n eigen km\'s ;)
 
Op woensdag 13 februari 2002 21:33 schreef chavez het volgende:
mn schoonzus heeft een cbr 600f uit \'96 met 55.000 km op t klokkie op t oog.
ze kan m particulier kopen.

wat moet ze max. bieden voor dit fietsje?

alvast bedankt :}

ps. dit is al de 3e x dat ik m probeer te posten... :?

Ik heb de mijne voor 12k gekocht.
was ook een 96er met 24k km erop.
Dus 12k is veelste veel, ik zou er maximaal 10k voor geven.
Alleen als het de juiste kleuren zou zijn, dus niet rood/wit enzo.

Oja de mijne is nog steeds te koop :

www.jonkersmotoren.nl

Kijk daar maar eens, staat nog een 95er met kleine 20k km erop.
alleen wel rood/wit
 
Laatst bewerkt:
Maar is 55k op de teller niet een beetje veel al? Ok blokken kunnen heel wat hebben, maar het beestje heeft dan al aardig wat gereden.. m\'n volgende motor moet iets tussen de 20 en 30 hebben gelopen (of minder natuurlijk), echt veel hoger heb ik geen zin in.. dat wil ik zelf invullen met m\'n eigen km\'s ;)

55k vind ik ook redelijk veel. Mijn \'92 CBR had 22k gelopen toen ik \'m kocht, staat in inmiddels bijna 30k op.
 
Quote Mar1tin

Mijn \"schoonzusje\" heeft nog een 95-er FZR 600 met +/- 50.000 km erop in de aanbieding!
Ze is zoekende naar een gebruikte Cat.
Heeft hem/haar vooral voor woon/werkverkeer gebruikt, zal voor ong. 3000€ wegkunnen schat ik zo. Indien belangstelling wil ik wel even navragen, laat maar wat weten!
 
ook weer test, hij doettut nu wel
Thxs Mr Hornet :} :} :}

Mijn \"schoonzusje\" heeft nog een 95-er FZR 600 met +/- 50.000 km erop in de aanbieding!
Ze is zoekende naar een gebruikte Cat.
Heeft hem/haar vooral voor woon/werkverkeer gebruikt, zal voor ong. 3000€ wegkunnen schat ik zo. Indien belangstelling wil ik wel even navragen, laat maar wat weten!

Als ik alleen bedoelde stuk wil posten doettie dat dus NIET!?!? :(

Laat maar zitten ook, \'k geef het op!

 
Laatst bewerkt:
vorige week uit Duitsland gehaald een Honda CBR 600 bij een particulier voor 3900 euro !!
perfecte motor zeer mooi
kijk eens op www.mobile.de
kosten bpm =/- f 320 euro
prijzen in duitsland gemiddeld 3000 tot 4000 gulden lager
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan