wat moet er op een fiets zitten

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
ik zit er over te denken om een racher van me fiets te maken maar wil er wel mee op d eweg kunnen.
wat moet er op zitten
licht remlicht lijkt me duidelijk
maar ook knipperlichten?
spiegels?

en als ik hem een andere kleur maak dan die orgineel is moet ik dat door geven op kentekenbewijs.
niks mee doen of wat?
 
ik zit er over te denken om een racher van me fiets te maken maar wil er wel mee op d eweg kunnen.
wat moet er op zitten
licht remlicht lijkt me duidelijk
maar ook knipperlichten?
spiegels?

en als ik hem een andere kleur maak dan die orgineel is moet ik dat door geven op kentekenbewijs.
niks mee doen of wat?

spiegels : verplicht
knipperlichten : vanaf een bepaald bouwjaar, ik neem aan dat ze er bij jou op moeten zitten.

Is wel een fijner gevoel hoor, knipperlichten en spiegels. Rijd zelf rond zonder knippers en das wel eens kut als het druk is en je ergens tussen wilt. Heb verder maar 1 spiegeltje.. das zat.
Maaruh waarom maak je geen naked bike van je CBR dan ipv een ragbak ? :) Heb een naked FZR600 gezien en zelfs die zag er leuk uit. Mooi ander kontje erop ofzo en dan heb je nog een mooie CBR ook!
 
alles er af slopen ,allen verlichting, ook voor de kentekenplaat, busje matzwarte lak. dempers uit de uitlaat, en blazen met die handel.
 
als er toch spiegels op moeten neem je tandartsen spiegeltjes en de knipperlichten van kerstboomlampjes, een motor moet zo kaal mogelijk zijn,(vind ik )
 
ik zit er over te denken om een racher van me fiets te maken maar wil er wel mee op d eweg kunnen.
wat moet er op zitten
licht remlicht lijkt me duidelijk
maar ook knipperlichten?
spiegels?

en als ik hem een andere kleur maak dan die orgineel is moet ik dat door geven op kentekenbewijs.
niks mee doen of wat?
wat wil jij dat er op een fiets moet zitten???
 
STREETFIGHTER!!!!

Kijk eens op wat streetfighter sites, staa vaak wel leuke dingen bij, knipperlichten zou ik er zeker wel opzetten (mooie kleine carbon liggies natuurlijk) en spiegels zijn ook wel handig om te kijken of er geen plisie achter je staat bij het stoplicht.

Verder: koplamp (streetfighter kuipje van http://www.onderdelen-struik.nl (www.onderdelen-struik.nl) ?),achterlicht met remlicht en je bent klaar.

Kleur aangeven op kenteken?? lijkt me toch niet echt nodig :?
 
Een bel.
cussing.gif

Fok de kok in \'t drollenhok.
Ik ben net te laat.
The lady beats me!!.
cussing.gif
 
Laatst bewerkt:
STREETFIGHTER!!!!

Kijk eens op wat streetfighter sites, staa vaak wel leuke dingen bij, knipperlichten zou ik er zeker wel opzetten (mooie kleine carbon liggies natuurlijk) en spiegels zijn ook wel handig om te kijken of er geen plisie achter je staat bij het stoplicht.

Verder: koplamp (streetfighter kuipje van http://www.onderdelen-struik.nl (www.onderdelen-struik.nl) ?),achterlicht met remlicht en je bent klaar.

Kleur aangeven op kenteken?? lijkt me toch niet echt nodig :?
je kan ook de kerstboom verlichting gebruiken, hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan