Wat moet ik doen?

YJ

Die hard MF'er
13 jun 2004
709
0
Utrecht
Als een kind zo blij was ik toen ik dit mailtje vanmiddag eindelijk kreeg:

Beste sportvriend(in),



Je bent geselecteerd voor de wegrace opstapdag op dinsdag 25 oktober op het circuit van Assen.

Je bent ingedeeld in de Suzuki Vobis Cup.



De registratie is om 11.00 uur in het mediacenter op het Paddock, ingang Mediacentrum is via de blauw/gele trap voor pitbox nr. 5.

Om 11.30 uur zal er een briefing zijn in het mediacenter en wordt er uitgelegd hoe de middag zal verlopen tevens zijn er diverse mensen aanwezig om vragen aan te stellen. De briefing is natuurlijk ook toegankelijk voor je ouders en/of begeleiders.

Het mediacenter ligt op de rechterzijde van het Paddock, vanuit de tunnel net voorbij de benzinepomp rechts afslaan.

Na deze briefing ga je onder leiding van ervaren CRT-marshalls het circuit op.

Het rijden op het circuit gebeurd in groepjes, je krijgt bij de inschrijving te horen in welke groep je bent ingedeeld. Van 13.00 tot 17.00 uur zullen de groepen om de beurt het circuit op gaan.



Belangrijk is dat je zelf moet zorgen voor goede beschermende kleding en een helm.



Als je nog vragen hebt kan je mij bereiken tijdens kantoortijden op telefoonnr of kan je natuurlijk per mail je vraag stellen.



Met sportieve groet,



Tessa Nieuwpoort

KNMV Sport

Dolblij aan mn vader laten zien, die begon ook gelijk te glunderen en te glimmen.

Toen kwam mn moeder net dus thuis. Die begon gelijk of ze me op de wereld had gezet om mezelf kapot te rijden en dat ik maar niet moest denken dat ik hieraan mee zou mogen doen. :( Na 3,5 uur schreeuwen/praten en ruzieen nog steeds geen oplossing zodat ik de 25ste mee mag doen.

De keus die mn ma mn voorlegt is dat ik of de 25ste daar mee doe en dat de 24ste mn koffers op de stoep staan of dat ik aan die dag mee mag doen en dat ze mn rijbewijs voor op de openbare weg verscheurd. '( Tis gewoon zo oneerlijk dit :(
 
Beetje jammer die reactie van je moeder :N

Het zou wel zonde zijn om dit aan je voorbij te laten gaan....
Er waren nog veel meer mensen die daar aan mee wilden doen dus als je dan ineens niet gaat had er iemand anders in jouw plaats kunnen gaan.
 
mmm iets zeggen dat het op het circuit veiliger is dan op de straat ?
 
verstandig van je moeder om je rijbewijs te verscheuren...tis op het circuit nl veiliger dan op de openbare weg. Moet je alleen ff een manier zien te vinden om in Assen te komen ;)

Maarre...waar staat je pa in dit verhaal dan?
 
Heb je het garantie bewijs niet meer van je moeder, kan je d'r ff inruilen ;)

Geintje

Ik zou doen wat jou het minst rot laat voelen
 
Ik heb dus al 20 keer gezegt dat het op het circuit veel veiliger rijden is dan op de openbare weg maar daar wil ze niet aan geloven. Ze vindt dat ik al heel blij mag zijn dat ik mn rijbewijs heb mogen halen -O-
 
Ik heb dus al 20 keer gezegt dat het op het circuit veel veiliger rijden is dan op de openbare weg maar daar wil ze niet aan geloven. Ze vindt dat ik al heel blij mag zijn dat ik mn rijbewijs heb mogen halen -O-
heb je pa nix te vertellen thuis? ik lees t al...staat achter je mams ;)

ennuh..is ze mams wel zonder slag of stoot akkoord gegaan met je rijbewijs A halen?
 
verstandig van je moeder om je rijbewijs te verscheuren...tis op het circuit nl veiliger dan op de openbare weg. Moet je alleen ff een manier zien te vinden om in Assen te komen ;)

Maarre...waar staat je pa in dit verhaal dan?


Ze zouden geen eens last van me hebben want ik zou zelfs al met mn ov kaart naar assen gaan, reisschema had ik al klaar liggen.

Mn vader is weer de slappe zak die weer rustig met mn moeder meeknikt, terwijl die zelf een 10r rijdt.
 
Heb je d'r uitgelegd dat het circuit een veiligere omgeving is dan de openbare weg?

En daarnaast vind ik het wel raar dat je moeder een 24e jarige volwassene haar wil probeert op te leggen. :N

Ze was er ook bij toen je je rbw haalde neem ik aan? :?
 
Heb je d'r uitgelegd dat het circuit een veiligere omgeving is dan de openbare weg?

En daarnaast vind ik het wel raar dat je moeder een 24e jarige volwassene haar wil probeert op te leggen. :N

Ze was er ook bij toen je je rbw haalde neem ik aan? :?


ik ben geen 24 ik ben 18, en de keus die ze me stelt dat ik dan maar het huis uit moet gaan is ondoenbaar want stel dat het daar nix wordt dan maak ik gewoon mijn studie af. Maar ze zegt dat ik dan maar moet kiezen tussen 1 vd 2.

Dat ik al heel blij mag zijn dat ik mijn rijbewijs mocht halen begint ze nu ineens over. Tis gewoon zo oneerlijk want zelfs rijdt ze ook motor B|

Dat het circuit veiliger is hebk geprobeerd, ik heb voorgesteld dat ik niet meer op de straat zou rijden als ik verder zou mogen gaan in 1 of andere competitie, geprobeerd dat ik mijn studie nooit zou verwaarlozen enzenz maar nix helpt
 
Als een kind zo blij was ik toen ik dit mailtje vanmiddag eindelijk kreeg:
Zou ik ook zijn als ik dat mailtje kreeg hoor! :Y


Heb je je moeder ook deze regel laten lezen:
Na deze briefing ga je onder leiding van ervaren CRT-marshalls het circuit op.

En verder: Je bent rechtenstudent, en meerderjarig? You do the math! *O*

Succes, en veel plezier de 25e!
 
je bent toch gewoon volwassen, of zie ik dat nou verkeerd?


ja ik ben 18 maar ze weet dondersgoed dat ik met mijn geld nooit EN het huis uit zou kunnen EN mijn studie af zou kunnen maken. Dus vindt ze dat ik maar moet kiezen
 
hmm..call me evil...maar je moeder schopt je toch echt de straat nie op, of als je op de stoep blijft zitten haalt ze je vast wel weer naar binnen voordat ze naar bed gaat. MAW...racen gek ;)
 
mmmm... raar verhaal... persoonlijk zou ik er gewoon maling aan hebben.. maar op zich begrijpelijk dat ze bezorgd is! Scheelt wel dat mijn moeder vroeger motor heeft gereden...

maar 1 tip: gewoon doen, open dat gas!

succes.. en koop na afloop een bloemetje voor je ma voor de schrik!
 
Als je je door de angst van een ander laat leiden, lijdt je zelf het meest.
Laat daarom je moeder je koffers maar pakken ( hoef je dat zelf niet te doen )
en vertrek. Ik geloof namelijk echt dat je een hekel aan haar krijgt als je niet doet wat jij graag wil doen. En is het dan nog prettig om thuis te wonen?
 
volgens mij wil je ma gewoon ruilen 8-) maar gewoon doen ze draait vanzelf wel weer bij. en in Bruchem staat op de minicamping een chaletje te koop geloof ik voor (naar ik meen) rond de 60.000 euries O-)
 
Tis gewoon zo oneerlijk want zelfs rijdt ze ook motor B|

Heeft ze al aangeboden om in jouw plaats te gaan? })




















:+

Flauw, ik weet het... Kon het toch effe niet laten. Ik hoop voor je dat jullie er in goed overleg uit kunnen komen, zodat we de 26 een mooi verslag kunnen lezen, met wat foto's natuurlijk!
[me]M91 vraagt zich af of je moeder een beetje kan fotograferen?[/me]
 
Ik ga der vragen of ze gewoon dit topic wil lezen. Dat van die marshalls heb ik ook al verteld maar dar wil ze ook niet in geloven. Ze wil het hele stukje op knmv.nl geen eens komen lezen |(
 
dus als ik het goed begrijp is je moeder gek op je en bang dat ze je verliest op het circuit..
en als jij het overleeft, dat dagje circuit zij jou maar wegstuurt :?


JA, klinkt logische :)


ps , je moeder bluft, geloof mij maar. Gewoon liegen en erna toe gaan met je vader
 
Terug
Bovenaan Onderaan