Hallo Allemaal.
Herkennen jullie het volgende.
Motor:
Suzuki GSX-R750
Bouwjaar 1989
BSM Uitlaat
Verder Origineel.
Gisteren en vandaag gereden.
Gisteren reed de motor om sommige momenten heerlijk, heb zelfs de 180 aangetikt op de snelweg.
Andere momenten was hij vreselijk aan het bokken. En wilde niet.
Einde van de middag vandaag nog een stuk gereden. In het begin ging het redelijk. Onder de 4000 toeren bokken. En tussen de 5000 en 6000 toeren ook.
Op een gegeven moment was het 2 of 3 cilinders, en viel de motor bij ingehouden koppeling uit.
Motor heeft nieuwe brandsstof en accu.
Gister luchtschroef nog iets meer gegeven. standaard 2.5 nu 1/8e meer gegeven ( 7 minuten)
Carburateur is schoon.
Accu is nieuw.
Bougie's zijn nagenoeg nieuw.
Waar ik zelf aan zat te denken zijn misschien de gasnaalden. Dat de motor verzuipt.
Of... Dat hij geen benzine meer krijgt. Maar dat lijkt me sterk.
hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
Herkennen jullie het volgende.
Motor:
Suzuki GSX-R750
Bouwjaar 1989
BSM Uitlaat
Verder Origineel.
Gisteren en vandaag gereden.
Gisteren reed de motor om sommige momenten heerlijk, heb zelfs de 180 aangetikt op de snelweg.
Andere momenten was hij vreselijk aan het bokken. En wilde niet.
Einde van de middag vandaag nog een stuk gereden. In het begin ging het redelijk. Onder de 4000 toeren bokken. En tussen de 5000 en 6000 toeren ook.
Op een gegeven moment was het 2 of 3 cilinders, en viel de motor bij ingehouden koppeling uit.
Motor heeft nieuwe brandsstof en accu.
Gister luchtschroef nog iets meer gegeven. standaard 2.5 nu 1/8e meer gegeven ( 7 minuten)
Carburateur is schoon.
Accu is nieuw.
Bougie's zijn nagenoeg nieuw.
Waar ik zelf aan zat te denken zijn misschien de gasnaalden. Dat de motor verzuipt.
Of... Dat hij geen benzine meer krijgt. Maar dat lijkt me sterk.
hebben jullie dit wel eens meegemaakt?