KawaNinja600
MF veteraan
Hoi,
Op het moment een paar (kleine?) probleempjes met m'n GPX ... Misschien weten jullie raad
Er zit sinds kort een vervelende rammel in het blok (denk ik) bij >6k rpm. Zolang je onder de 6000 rpm blijft is er niks aan de hand ofzo, heel vaag. Wat zou dit kunnen zijn en erger nog: wat zou het kunnen gaan kosten als het gerepareerd moet worden (Ik dacht in eerste instantie aan een kapotte zuigerveer ofzo, maar zou dat kunnen ).
Verder is het kontje nogal los komen te zitten en uiteindelijk afgescheurd . Er zitten twee (fragiele) bevestigingspunten aan, waarvan eentje al met een of andere kunststof hars is gerepareerd. Nu is ie aan beide kanten op de bevestigingspunten gescheurd en kan ik dus niet rijden . Ik vermoed dat ik gewoon een nieuwe erop moet zetten (repareren op dezelfde manier, met hars zal wel net zo duur zijn ongeveer). Bovendien zal repareren weer wel tot gevolg hebben dat hij binnen no-time stuk scheurt
Verder moet ie waarschijnlijk aan het einde van het seizoen een grote beurt krijgen. Dat zal ook wel weer honderden euro's zijn (>500) maar dit moet nu eenmaal toch gebeuren denk ik. Ik heb er al zo'n 10k km mee gereden, dus het wordt wel eens tijd verwacht ik Is dit inderdaad nodig na zoveel km ongeveer
Help! Vooral de kuip is een groot probleem... die dingen zijn zo SUPER duur!! (lees: >500 euro )
Een radeloze KawaNinja600
Op het moment een paar (kleine?) probleempjes met m'n GPX ... Misschien weten jullie raad
Er zit sinds kort een vervelende rammel in het blok (denk ik) bij >6k rpm. Zolang je onder de 6000 rpm blijft is er niks aan de hand ofzo, heel vaag. Wat zou dit kunnen zijn en erger nog: wat zou het kunnen gaan kosten als het gerepareerd moet worden (Ik dacht in eerste instantie aan een kapotte zuigerveer ofzo, maar zou dat kunnen ).
Verder is het kontje nogal los komen te zitten en uiteindelijk afgescheurd . Er zitten twee (fragiele) bevestigingspunten aan, waarvan eentje al met een of andere kunststof hars is gerepareerd. Nu is ie aan beide kanten op de bevestigingspunten gescheurd en kan ik dus niet rijden . Ik vermoed dat ik gewoon een nieuwe erop moet zetten (repareren op dezelfde manier, met hars zal wel net zo duur zijn ongeveer). Bovendien zal repareren weer wel tot gevolg hebben dat hij binnen no-time stuk scheurt
Verder moet ie waarschijnlijk aan het einde van het seizoen een grote beurt krijgen. Dat zal ook wel weer honderden euro's zijn (>500) maar dit moet nu eenmaal toch gebeuren denk ik. Ik heb er al zo'n 10k km mee gereden, dus het wordt wel eens tijd verwacht ik Is dit inderdaad nodig na zoveel km ongeveer
Help! Vooral de kuip is een groot probleem... die dingen zijn zo SUPER duur!! (lees: >500 euro )
Een radeloze KawaNinja600