Harmen
MF veteraan
- 31 mei 2004
- 2.596
- 0
Hallo mede mf'ers
Even het volgende. Ongeveer 2 maand geleden heb ik mijn kawa zx6r totall los gereden. Dit was overigens niet mijn schuld dus krijg een dezer dagen alles vergoedt!
Nu ben ik al aan het kijken voor een nieuwe, maar ik weet echt niet wat ik moet nemen.... Een zx6r uit 98 of een zx9r uit 98, ik vind ze allebei super mooi, daar gaat het niet om. Ik had overigens een zx6r uit 95, en toen had ik wel zoiets van ik wil sneller. Ik heb 3 jaar motor ervaring, en wat ik super vind aan motorrijden is eigenlijk alles, optrekken, knee-downen enz.
Nu had ik het er met mijn dealer over en ik zei tegen hem dat ik volgend jaar ook crt dagen wil gaan doen, toen zei hij tegen mij; dan moet je de 600 nemen...
Nu is mijn vraag aan jullie is het verstandiger om op het circuit een 600 te nemen? ipv van een 900 (wat mij op straat weer mooier lijkt). Is het ook moeilijker met een 9 om een knee-down te maken?
Alvast bedankt voor de reacties!
En welterusten
Even het volgende. Ongeveer 2 maand geleden heb ik mijn kawa zx6r totall los gereden. Dit was overigens niet mijn schuld dus krijg een dezer dagen alles vergoedt!
Nu ben ik al aan het kijken voor een nieuwe, maar ik weet echt niet wat ik moet nemen.... Een zx6r uit 98 of een zx9r uit 98, ik vind ze allebei super mooi, daar gaat het niet om. Ik had overigens een zx6r uit 95, en toen had ik wel zoiets van ik wil sneller. Ik heb 3 jaar motor ervaring, en wat ik super vind aan motorrijden is eigenlijk alles, optrekken, knee-downen enz.
Nu had ik het er met mijn dealer over en ik zei tegen hem dat ik volgend jaar ook crt dagen wil gaan doen, toen zei hij tegen mij; dan moet je de 600 nemen...
Nu is mijn vraag aan jullie is het verstandiger om op het circuit een 600 te nemen? ipv van een 900 (wat mij op straat weer mooier lijkt). Is het ook moeilijker met een 9 om een knee-down te maken?
Alvast bedankt voor de reacties!
En welterusten