Wat moet ik met zo'n moeder!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gulmaster.

Banned User
13 nov 2003
3.154
0
Waalwijk/Sittard/Waspik
Sinds het begin dat ik interesse had in motoren waren ze er al op tegen.

18 jaar en begonnen met mn eerste rijlessen in een koekblik :X Alles ging goed, motivatie was er wel, maar niet echt denderend. Ging lessen puur om het feit dat het later wel handig zou zijn.
In november besluit ik toch (stiekem) te beginnen met motorrijden. Begon koekblik rijden al te irriteren na 20 lessen :+
Snel een afspraak gemaakt bij een motorrijschool en vanaf toen was het leuk! Lekker alles geregeld, alles zelf betaald, motor gekocht, opgehaald, etc etc etc Alles gedaan wat gedaan moest worden. Mn motor gespot medio november in december wezen kijken en gekocht zonder dat ze er iets van wisten })

Een week voordat ik op moest voor mn rijbewijs maar tegen mn ouders lief gezegd dat ik motorrijlessen nam O-) . Het was echt voor een herhaling vatbaar :X
Maar jah... ze wisten dat ik leste en wisten dat ik later motor zou gaan rijden en niet dat ik er al een had :+

Tja, tijd brak aan om mn examen af te leggen... alles ging goed, behalve dat een stomme kut automobilist me ging dwarszitten tijdens het afrijden Gas bijgeven tijdens dat ik invoegde :( . Resultaat: Gezakt B|
Maandje later nogmaals examen afgelegd en zonder enige opmerking van mn examinator: geslaagd :]

Rijbewijs opgehaald en tijd om mn motor op te halen uit het hoge noorden van het land *D
Toch maar een paar dagen van te voren tegen mn ouders gezegd dat mn motor al ongeveer 4 maanden op me zat te wachten... toen waren ze echt stil :z

Tja mn motto was, A-tje voor het B-tje te halen :+ Is me gelukt... 2 dagen na mn A-tje mn B-tje behaald 8-)

Momenteel liggen mn motorkappen bij de spuiter dus kep geen vervoer meer |(

Er is een mogelijkheid dat ik een auto kan lenen hier thuis (heb ik toch wat aan mn autorijbewijs :) ),maar wat krijg ik nou te horen van mn moeder :o
Ze heeft liever dat ik motor ga rijden dan een auto!!! Snap niet hoe ze daarbij komt. Had eerder verwacht dat ze zou zeggen dat ik mn motor weg moet doen en een auto moet aanschaffen :? :? , omdat bla bla bla B| Bij de meeste wel een bekend verhaal denk ik ;)

Nu weet ik wel wat er op mn verlanglijstje komt :X een 2de fietsje lijkt me wel wat om te hebben O-)


Oke dat ze door had dat ik niks om auto's gaf wist ik wel, maar dat het zo ver zou gaan... :X
Vraag me af wat ze nu verdiend :+ Morgen maar een bloemetje meenemen voor der of wat anders?

Moeders... :}
Alleen toch wil ik die koekblik ff lenen :X
 
Niet proberen te snappen. Moeders een dikke zoen geven (en eventueel een bloemetje oid morgen) en straks weer lekker rijden *D
 
Oke dat ze door had dat ik niks om auto's gaf wist ik wel, maar dat het zo ver zou gaan... :X
Vraag me af wat ze nu verdiend :+ Morgen maar een bloemetje meenemen voor der of wat anders?

Moeders... :}
Alleen toch wil ik die koekblik ff lenen :X

Oeps... sorry lief nichtje... :)
Was vergeten dat ik een goed woordje voor je gedaan had... :X O-) :X


;)
 
Tja eh ze heeft liever dat je of geen brokken met de auto maakt óf ze wil, denk ik, snel van je af.
Misschien omdat je je toch niet als ideale schoondochter hebt ontpopt met al dat vuige motorrijden van je ;)
 
Neem haar een keertje mee achterop! Denk dat ze dan vrij snel ook haar rijbewijs gaat halen. :)
 
is je moeder niet bang dat je hun auto totaallos rijd :X

:^
Lijkt mij ook, en begrijpelijk :X


Maar maak hetzelfde mee... Moeders was ook tegen motorrijden, niet dat dat hielp...
Maar als het nu een beetje mooi weer is: Heeeej Ivo, hoef je niet te gaan motorrijden, het is nu zo'n lekker weer!!
Euhhh... nou... euhhhh.... Ja, vooruit dan *D
 
Als je echt familie bent van Appie, heb je wel de aanleg voor sterke verhalen van Appie overgenomen :+
Ik dacht weer zo'n topic over 'ik mag niet motorrijden van mijn ouders...'
Maar dit is dus precies het tegenovergestelde. :+

Lekker :] dus, maar stel haar niet teleur en probeer een voorbeeldig en veilig motorrijder te zijn.
Per slot van rekening heb je nog weinig verkeerservaring.

Bos bloemen en een dikke kus is toch wel het minste wat je je moeder kunt geven als dank voor haar vertrouwen.

Of is ze blij dat je haar auto niet gaat gebruiken O-)
 
Ik heb er ook zo eentje. Dat ik met de motor rijdt is mijn keus, maar zij zorgt er wel voor dat ik het zo veilig mogelijk doe. Laatst nog een VRO'tje cadeau gekregen van de lieve dame *D . Soms zeurt m'n vriendin wel eens dat het allemaal toch gevaarlijk is, zegt m'n moeder: "elke dag op de fiets naar het werk kan hij ook omver gereden worden". Thanx mam! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan