Wat moet ik nou kiezen !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

skeurn

MF'er
13 okt 2004
41
0
groningen
Ik wil dolgraag weer een ééncilinder gaan rijden. Ik heb ooit een yamaha xt600e gehad. Na wat uitstapjes op motorgebied (4 cylinders) ga ik toch weer terug naar de basis, de ééncilinder. Nu wil ik hem voor woon-werk verkeer gebruiken, maar wil er ook wel eens een keer per jaar op naar Zuid Duitsland. Comfort interesseerd me niet. Waar het mij om gaat is het volgende; je hoort zo nu en dan dat bepaalde ééncilinders absoluut niet geschikt zijn om langere afstanden mee te rijden. Neem bijvoorbeeld een KTM. Volgens de dealer moet je niet op zo'n fiets lange afstanden gaan rijden omdat de kans is dat je krukas naar buiten komt lopen aanzienlijk is. Tevens zou zo'n KTM blok te weinig olie bevatten waardoor het blok na lange afstand te heet zou worden met alle gevolge ... Wie kan mij een goed advies geven. Ik wil geen xt600 meer rijden. Wil toch ietsje meer vermogen en een wat ruiger uiterlijk. Wie kan me wat vertellen over de techniek. Trouwens, ik lees nergens iets over de yamaha tt600. Is dit geen goede fiets. Help please !

Jeroen
 
Hey welkom enzo ;)

leuke 1 cilinders?
Alle sm-etjes zijn vet!!
heb zelf een bmw f650, er is redelijk mee te toeren, rij nu zlef 25 kw maar heb ook onbegrenst gereden. Onbegregrenst is er zeker leuk mee te toeren.
yam szr, ook wel een leuke denk ik zo
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan