Wat moet ik vragen voor mn CB750?

takkie

MF'er
2 nov 2004
37
0
oudenbosch
Ik heb al een tijdje een CB750KZ uit 1979 (belastingvrij); heb e niew bridgestone battlax banden op gezet; nieuwe accu erin; remmen gereviseerd; racestuur erop.
Nu ik een Goldwing heb, vraag ik me af of ik mn ceebee niet beter kan opruimen, en wat ie nog waard is.
Iemand suggesties???
 
Hij zal er goed uit moeten zien en erg netjes moeten lopen om er 600 voor te krijgen.(denk ik) Deze kz-jes zijn niet zo populair heb ik gemerkt. :?

Misschien ietsje onder de 500 euro vraagprijs reeel? :?


(ik heb zo'n kz met zadel nietzomooi en 1 zijkapje in matzwart en dynamoprobleem, verkocht voor 300 euro)
 
Kheb er laatst eentje zonder kenteken en vaststaande remmen verkocht voor 300 Eurie, dus 600 Eurie moet je nog wel kunnen vragen.
 
hier dan !

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/140540/84f6cd958e43e9464706fae61414ad7b (cb.JPG)​
 
Kijkt makkelijker :) :

full
 
Bedankt jongens! idd stuur is racestuurtje wat ik er later op heb gezet; origineel heb ik nog, maar dit vond ik leuker.
Verder heb ik em zo gekregen destijds (ingeruild voor zo'n ouwe ^%$$#porsche)
Alleen de primaire ketting rammelt wat als ie stationair loopt.
Geen rare schades zoals schuivers of zoiets..
Wat is nu wijsheid???? (vind em zelf ook best nog leuk)
 
primaire ketting rammelen???.. bekent probleem heb ook een cb 750 kz.

ff je carbs laten synchroniseren (kostte mij 15 euro en was daarna weer goed) en je bent weer de man!
 
zijn alle kz modellen zo weinig waard of enkel het model van '79?
Zijn er dan nog andere model-jaren? Volgens mij zijn ze allemaal rond '79 uit de fabriek gerold en allemaal identiek model. Vrij snel opgevolgd door de bol d'or, die vooral qua plastiek verschilt. ;)


Ziet er niet slecht uit, maar zadel en stuur is niet origineel, en de passagiersteun mis je ook, als het blok alleen een rammelende primaire ketting heeft is er niet veel aan de hand, 600€ kan je nog vragen in die staat, heb je nog geen brommer voor.
Heb je de bril niet op? Ik zie toch echt wel een passagiers steun volgens mij. :?


Ik ga ook voor 600euro vraagprijs. 8-)


Enne vervangen van motor blok is weinig zinvol als 't is om 't rammeltje eruit te halen. Ik geef je ruim 95% kans op een slechter blok als deze, wanneer je er eentje van een sloopbrommer af haalt. :P

(ps. beetje rammelen kan geen kwaad, zolang 't maar niet de nokkenas ketting is, die aluminium aan 't happen is ;) )
 
Laatst bewerkt:
Zijn er dan nog andere model-jaren? Volgens mij zijn ze allemaal rond '79 uit de fabriek gerold en allemaal identiek model. Vrij snel opgevolgd door de bol d'or, die vooral qua plastiek verschilt. ;)

:^



Heb je de bril niet op? Ik zie toch echt wel een passagiers steun volgens mij. :?

De steun loopt normaal door over het achterlicht :?



Ik ga ook voor 600euro vraagprijs. 8-)


Enne vervangen van motor blok is weinig zinvol als 't is om 't rammeltje eruit te halen. Ik geef je ruim 95% kans op een slechter blok als deze, wanneer je er eentje van een sloopbrommer af haalt. :P

(ps. beetje rammelen kan geen kwaad, zolang 't maar niet de nokkenas ketting is, die aluminium aan 't happen is ;) )

:^
 
da's ok ne mooie zeg!
de mijne was geel, en ook dat chromen voorspatbord, maar was aan t rotten, dus gerepareerd en zwart gespoten (DD-lak)
 
Terug
Bovenaan Onderaan