Wat moet je ervan denken ?

Op woensdag 23 januari 2002 12:23 schreef Fastcruiser het volgende:Punt2: Minder gordels! Heeft de brandweer ook weer eens wat te doen. Altijd een mooie klus om mensen uit te knippen (althans, als ze nog leven).

:j FC...laatste ongeluk ook zonder gordel overleefd, en zelf eruit gekropen...ondanks 2,5 keer over de kop geslagen te zijn....

Go Martin! :]
 
:j FC...laatste ongeluk ook zonder gordel overleefd, en zelf eruit gekropen...ondanks 2,5 keer over de kop geslagen te zijn....

Go Martin! :]

Mazzel gehad... ik heb genoeg lui gezien die wat minder geluk hadden.

Maar goed... zonder mazzel kom je niet ver in het verkeer tegenwoordig.
 
Motor dag en nacht zonder hoes buiten zetten zou ik noooit doen.(als ik er een zou hebben)Bij ons om de hoek woont ook zo\'n stakker die \'m maar laat staan en te belabberd is om er een hoesje om heen te trekken!Kwam van de week met het voorstel,dat als de motor er zou zijn ik \'m toch wel graag binnen wilde hebben.Als in de huiskamer binnen.Er staat nu ook een kinder aanhangwagen voor de fiets die we van de zomer verkopen.Dit voorstel werd niet echt positief ontvangen!?Hij kon dan mischien in de schuur(2grote fietsen,2kleine fietsen staan dan buiten)Ik vind \'t eigenlijk te vochtig in de schuur. Als ie stil staat moet droog staan vind ik. Is het laatste woord ook nog niet over gezegd :( Voor de juiste kleding(full leather)ligt \'t probleem helemaal bij mij,moet nog wat af(kg\'s)anders krijgen we \'t effect van een michelin poppeke.Moet eigenlijk van zelfsprekend zijn,als \'t effe kan natuurlijk.
 
Op woensdag 23 januari 2002 08:35 schreef Sander Vermeer het volgende:
...... Wie doet hier altijd zijn autogordel om?

Ik! Is een automatisme. Ik stap in en doe de gordel om. Zelfs als ik alleen even de auto de oprit wil afrijden :z
 
wel leuk zo die reacties over wel of niet \"beschermende kleding\"
tussen aanhalings tekens ? JA dus
een leren pak of al die ander pakken geven je een vals gevoel van bescherming.
op het circuit werkt het wel maar daar heb je geen stoepranden, bomen ,palen of vangrail.
wel makkelijk zo\'n pak voor de broeder die je komt halen met een lerenpak blijft alles wel beter bij elkaar :)
this wel zo dat het mee helpt om minder schade aan je body te hebben maar zeer doet het toch als je hem onderuit trekt en tegen die stoeprand of vangrail komt.
ik rij zelf meestal met redelijk mormale kleren
wel goede schoenen en handschoenen.(en met verstand (op nul ))
heb wel een pak maar heb het niet zoveel aan.
 
sjeez

IK draag altijd m\'n gordel

IK heb altijd beschermende kleding aan

IK betaal netjes m\'n premies

IK stop zelfs voor mensen met pech

MAAR ik heb wel VEEL meer dan 100PK

IK ben dus een beetje dom....
 
Terug
Bovenaan Onderaan