Wat nou aanhanger :-)

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
Hellmouth
Hebben ze in belgie toch niet nodig


full
 
:? :? :? Volledig geschift !

Ben wel benieuwd hoe die nu vast staat, zal toch niet dat ene spanbandje zijn he ? Want dan zal de eerste bocht wel genoeg zijn.....
 
Je meent het niet!!!!!!!
Heeft dit echt zo rondgereden? :?

(ik probeer me in te beelden wat er gebeurd als die combinatie een noodstop moet maken....)
 
Ach die kadettilac heeft gewoon niet genoeg vermogen om met het verkeer mee te komen en die probeert het nu op te lossen door het extra vermogen van de motor op de weg te brengen, zeg maar het 2 moter principe O-)

Snap niemand van jullie dat nou :?



En als de kadettilac er nu mee ophoudt, neemt iemand plaats op de motor en duwt de cadillac voort :}

En wie zegt nou dat die belgen zo dom zijn |(
 
het is op die manier wel aanteraden het motorfietsmotortje stationair te laten draaien,das beter voor de glijlagers in de versnellingsbak die mee :r tuffen
 
kijk over zoiets moet je niet over de gevolgen nadenken, dit moet je gewoon doen.
dit is gewoon een simpele manier om de motor (ja of auto) van a naar b te krijgen.
 
Dit is gewoon Jan-Jaap die zo zijn voorband probeert te besparen O-)
Maar zo te zien is hij er wel vanaf gewaaid :+
 
het is op die manier wel aanteraden het motorfietsmotortje stationair te laten draaien,das beter voor de glijlagers in de versnellingsbak die mee :r tuffen
:^ Ook 't eerste wat ik dacht toen ik 't plaatje zag.
Wel een volop draaiende versnellingsbak, maar geen oliedruk.
Vindt 'ie niet lekker.
 
het enige dat beweegt in de bak zijn wat assen, verder staat hij zo ver achterover dat de olie ongetwijfeld over de uitgaande as stroomt en zo lekker alles onder spat.

valt reuze mee.. zeker ook omdat er geen belasting opstaat.

theo
 
Terug
Bovenaan Onderaan