Wat nu? Simoncelli RIP en als Rossi ooit stopt ?

Is het zo duidelijk dat ik 1 maal per jaar naar Assen ga? Je bulkt wel van de mensenkennis. Maar je hebt wel gelijk hoor maar het zal jou ook wel duidelijk zijn dat mijn leven meer inhoudt dan alleen motorsport en de motorsport niet van dichtbij volg!

Ik volg bijna elke motorsport voor zover dat kan op televisie en internet want zoals ik al zei hebt ik meer dingen te doen in mijn leven dan alle motorraces af te lopen.

Jij noemt je zelf een liefhebber om coureurs als Biaggi, Melandri en Checa afdankertjes te noemen? Ik heb jou hun carriere niet zien evenaren. Bij lange na niet maar dat is omdat ik je niet ken. Ook hier kan de oorzaak liggen in het feit dat ik niet alle motorsport van dichtbij volg.

Jij lijkt mij het typetje die heel veel verstand heeft over het racen maar tijdens een circuitdag enkel braaf achter een marshall aan rijdt in de langzaamste groepen. Kan het mis hebben want ik bulk niet van zoveel mensenkennis als jij.

Groet


Circuitdag :?
Dat durf ik niet eens _O-
 
Maastal blijkt er in praktijk vanzelf een nieuwe persoonlijkheid op te staan.
Een nieuwe winnaar is er in ieder gaval al in de persoon van Stoner.
Men zal echter wel moeten zorgen voor een beter gevuld veld.
Ben bang dat ook Honda volgend jaar minder fietsen zal laten rijden.
Zou andersom moeten, elk merk zou eigenlijk minimaal 6 man moeten laten rijden.
Dat zal echter wel te duur zijn.

Als ze een competatief veld neer zetten met voldoende deelnemers komt het best wel goed met de Motor GP


bigscale
 
Terug
Bovenaan Onderaan