Wat nu?

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Moeten we nu de verkiezingen door laten gaan ... en zo niet zwichten voor geweld/terreur.

Of de verkiezingen uitstellen ... en zo de emoties een beetje laten bedaren.

Ik begin steeds meer aan het laatste te denken, nu ik alle reacties op tv zie en op de diverse fora van kranten.

(Sorry maar ik vind dit niet in het Pim Fortuyn topic passen)
 
Ach man, laat het nou ff voor wat het is...strax hebben we 50 topic met van die onzin vragen...
Wel of geen verkiezingen?
Wel of geen LPF?
Dader wel of niet in openbaar lynchen?

Laat het rusten...


voor de mensen die het niet kunnen en graag een nieuw topic erover willen openen :j


Pim, het ga je goed... ;(
 
Ik weet het niet... op LPF had ik toch nooit gestemd, maar het wordt er nu niet makkelijker op :(
 
Ik denk dat de verkiezingen wel enige tijd uitgesteld moeten worden. De genen die op LPF zouden stemmen moeten tijd hebben om een eventuele andere partij uit te kunnen kiezen als LPF er mee stopt, of niet meer op LPF stemmen nu Pim is overleden.
 
Ik denk dat de verkiezingen wel enige tijd uitgesteld moeten worden. De genen die op LPF zouden stemmen moeten tijd hebben om een eventuele andere partij uit te kunnen kiezen als LPF er mee stopt, of niet meer op LPF stemmen nu Pim is overleden.

:^

Er zijn er weer een hoop zwevende kiezers bij ben ik bang...Zittende partijen kunnen weer achterover leunen in hun luxe zetels, komen wel weer bij hun terecht of gaan helemaal niet stemmen uit protest.
 
als er nu gestemd zou worden zou dat wel 's positief uit kunnen pakken voor LPF...

"Men" lees de andere politieke partijen zijn bang dat er nu "emotioneel" gestemd wordt.
 
Vollegus mij wil de partij van Pim gewoon doorgaan. Gister-avond hadden ze al te melden dat ze geen uitstel van verkiezing willen & dat ze in de geest van Pim verder willen.
 
Vollegus mij wil de partij van Pim gewoon doorgaan. Gister-avond hadden ze al te melden dat ze geen uitstel van verkiezing willen & dat ze in de geest van Pim verder willen.

Tuurlijk willen ze verder, dit is hun grote kans. Al de twijfelaars zijn nu sterk verontwaardigt, en wie is precies de partij voor verontwaardigde mensen? Juist ja.
 
Vollegus mij wil de partij van Pim gewoon doorgaan. Gister-avond hadden ze al te melden dat ze geen uitstel van verkiezing willen & dat ze in de geest van Pim verder willen.

Dan doen ze dat wel op de verkeerde manier. Volgens Harry Mens zou Pim willen dat er geen chaos ontstaat, wat volgens harry wel gebeurt als mensen op LPF gaan stemmen. Pim vond het helemaal niet goed gaan met zijn partij...
 
Ik had ook niet op Pim of LFN willen stemmen maar ik zou ook niet weten of we moeten uitstellen of door gaan. Gelukkig is het mijn taak niet om dat te beslissen.
 
Als Belg wil ik me niet te veel met het gebeurde en de politieke gevolgen bemoeien, maar ik volg al een paar maanden jullie politiek en volgens mijn bescheiden mening was Pim en alleen Pim de partij en die is er jammer genoeg niet meer, of zie ik dat verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Als Belg wil ik me niet te veel met het gebeurde en de politieke gevolgen bemoeien, maar ik volg al een paar maanden jullie politiek en volgens mijn bescheiden mening was Pim en alleen Pim de partij en die is er jammer genoeg niet meer, of zie ik dat verkeerd.

Daarom vind ik dat de parij LPF opgeheven moet worden. Als ze toch door gaan, dan kunnen ze wel eens erg veel zetels krijgen door de eerder genoemde emotionele stemmers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan