Wat nu?

kronkel

MF veteraan
13 mei 2002
1.312
1
Vandaag m'n nieuwe bike gekregen.
nou heb ik hem na het eerste rittje eens goed bekeken,maar volgens mij zier wat kleur verschil,tussen de tank en de stroomlijn en het kontje,de tank is ook niet helemaal strak.
ook aan het blok "lijkt" wel iets gescheurt aan zo'n ophang oog.
hoe kan ik nou op een nette manier er achterkomen of ik spoken zie of dat ik gelijk heb en een nieuwe "schade" bike heb aangeschaft en wat moet ik "pikken"?
 
Ligt eraan.. Waarin zie je kleurverschil?
Metaal en plasic zit altijd verschil in, zeker als de motor een paar jaar zon op zijn lijf heeft gehad...
 
Ligt eraan.. Waarin zie je kleurverschil?
Metaal en plasic zit altijd verschil in, zeker als de motor een paar jaar zon op zijn lijf heeft gehad...
Ja,maar kenteken is van 15 mei 2002.(nieuw dus)
het is tank die iets "grover" en een blauw waas heeft dan het plastic dat fijner van struktuur en meer wit is,de kleur is silver metalic.
 
Ga gewoon naar een andere motorzaak en laat hem daar nakijken.

Deed Hellraiser ook met zijn nieuwe fiets en dat leverde een hoop "ellende" op die de andere motorzaak nu op zijn kosten kan verhelpen!!!

Wees brutaal! Scheelt straks in je portomoniks :P
 
Ga gewoon naar een andere motorzaak en laat hem daar nakijken.

Deed Hellraiser ook met zijn nieuwe fiets en dat leverde een hoop "ellende" op die de andere motorzaak nu op zijn kosten kan verhelpen!!!

Altijd goed om effe ta laten checken.

Maarre wat voor motor heb je eigenlijk gekocht kronkel?
 
Hoe oud is je 'nieuwe' motor Kronkel?
Idd, toen ik mijn 'nieuwe' (15 jaar oude) FJ kocht, heb ik hem eerst ergens anders laten bekijken. Met dat lijstje van gebreken, etc. ben ik naar de dealer gegaan waar de FJ stond. Ik heb gevraagd of ze die dingen gingen maken voordat ik hem kocht èn of ik 3 maanden garantie erbij kreeg. Ja dus... in die tijd zal ik namelijk ook nog eens op vakantie geweest zijn en zal er ik er zo'n 10.000 km mee gereden hebben...
Laat je niet overbluffen, want jij bent degene die met de ellende komt te zitten als er iets is!
 
Om toch nog een beetje offtopic te blijven: in Augustus dit jaar loopt mijn garantie op mijn Div af. Is het verstandig een einde-garantie keuring te doen? Zo ja waar kan ik dat laten doen en wat kost dat?
 
Ik zou ook daar niet moeilijk over doen; gewoon naar een andere dealer gaan en laten checken. Problemen die daaruit naar voren komen kun je dan nog gewoon op de garantie verhalen (zet em desnoods een keer op de Dynojetbank :+ )
 
Update,Half Nederland afgereden.

M'n moter is dus een nieuwe CB600S.

Het ophang oog zit gelukkig in het "gietdeel",alle machines die ik heb gezien(model 2002) hebben de zelfde sporen. |(

De tank ben ik niet helemaal over te spreken,maar ik heb heel wat mindere gezien,dus zal het wel echt zo horen. :?

Hij rijd in iedergeval perfect. :]

Bedankt voor jullie reacties. ;)
 
Update,Half Nederland afgereden.

M'n moter is dus een nieuwe CB600S.

Het ophang oog zit gelukkig in het "gietdeel",alle machines die ik heb gezien(model 2002) hebben de zelfde sporen. |(

De tank ben ik niet helemaal over te spreken,maar ik heb heel wat mindere gezien,dus zal het wel echt zo horen. :?

Hij rijd in iedergeval perfect. :]

Bedankt voor jullie reacties. ;)

Het gaat dus over een nieuwe motor en je bent niet tevreden over het spuitwerk??

Nou als ik ergens mee terug zou gaan is het spuitwerk, stel dat er een slechte lak op zit, te zacht of hij bladdert... Dat wil je toch niet??
 
Terug
Bovenaan Onderaan