Wat past het beste?

Allemaal bedankt vcoor de tips. Maar had graag meer willen horen over tweede handsjes want wil niet meer besteden van 2500,-

Ik heb nog een leuke en goede (!!!) Radian te koop. Niets voor jou? Klik maar even hier. De prijs is slechts 1000,- (Winterprijsje, en eigenlijk te weinig voor deze motor)...dan hou je zelfs nog 1500 Euro over!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
dan vallen de nieuwere modellen al af natuurlijk. maar ook voor 2500 zijn er prima fietsen te vinden. Ik kan je iig aanraden om dat de Kawasaki Zephyr 750 (ZR750) even te bekijken - daar rij ik zelf ook op namelijk. Je krijgt ze tweedehands echt belachelijk goedkoop soms. Je zit vrij laag en hij is ook niet al te zwaar. Bovendien heeft ie een lekker elastisch blok en je kan er eigenlijk van alles mee, dus zowel relaxed touren als een keer wat sportiever rijden. En ze hebben een erg klassisch uiterlijk. Hou www.zephyrfreunde.de in de gaten. Anders de CB750 van Honda zoals gezegd. Is een beetje dezelfde klasse als de zephyr maar met een braver imago. Groot voordeel is dat je hier nooit kleppen hoeft te stellen en hij rijdt vrij zuinig.
Met een beetje geluk kan je ook een bandit voor dat geld vinden, alhoewel die denk ik schaars zijn. Misschien dat je nu het nog koud is ergens een koopje kan vinden. Het zijn alle drie prima motoren zonder veel kuren trouwens. Als de toestand een beetje ok kun je er bijna niks verkeerd mee doen, dus kijk maar wat het beste past en wat je het mooist vind.
En anders blijven je nog de instappetjes ER-5, Zephyr 550, GS500, ezv... maar kan me voorstellen dat je daar snel op uitgekeken bent.

De radian ziet er prima uit!! Alleen het model is mij dan weer te onsportief/chopperachtig.

@itwillbeahonda: ik had in de "motorrad" (duits motorblad) erover gelezen en daarna ook nog een honda advertentie in een ander motorblad betaald. Misschien dat het alleen in dland geldig is, maar als je hem importeert ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit dan. ok linkje: www.honda.de staat onderaan op de frontpage
 
Laatst bewerkt:
Thanks d-marc, zal de honda dealer eens vragen of deze actie ook in Nederland geld of dat je als Nederlander gebruik kunt maken van de Duitse actie. Is wel een erg mooie aanbieding.
 
hoi lady
met de modellen die je noemt zit je wel goed-- prima fietsen.
ga erop zitten, maak een proefrit van een uurtje.
maak tijdens je proefrit een paar fotos, en schrijf meteen de positieve en negatieve dingen op, het eerste wat in je op komt.
koop een fiets nooit gelijk na je proefrit, maar denk er ff over na, en kom later terug om te kopen.

bedenk dat je een fiets ietwat kan aanpassen: ander stuurtje, iets verlagen.
als het goed is, ga je veel kilometers maken, dus het verbruik is belangrijker dan een paar pk's meer of minder.

verder zou ik als eerste fiets niet een te mooie of nieuwe fiets kopen. in het begin moet je zelfvertrouwen kweken en ervaring opdoen, en dat gaat minder als je bang bent er een kras of deuk in te rijden. dit zit gewoon tussen de oren, hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan