Wat raden jullie mij aan?

Zo te lezen heb je er goed over nagedacht.
Dan zou ik dus voor de R1 gaan, de GSX-R1000, de RSV Mile, de Duc998 of de ZX10-R.
Deze zijn allemaal goed te tunen, spuiten, modificeren.
Lijkt me dus een kwestie van eigen smaak... ;)
Veel succes met je aankoop en trek je van alle negatieve reacties niets aan hoor gewoon lekker doen wat je zelf wilt :+
 
Zo te lezen heb je er goed over nagedacht.
Dan zou ik dus voor de R1 gaan, de GSX-R1000, de RSV Mile, de Duc998 of de ZX10-R .
Deze zijn allemaal goed te tunen, spuiten, modificeren.
Lijkt me dus een kwestie van eigen smaak... ;)
Veel succes met je aankoop en trek je van alle negatieve reacties niets aan hoor gewoon lekker doen wat je zelf wilt :+

Doe niet zo laf; gewoon de 12R op 25KW :+

Zonder dollen, zelf weten of je wel of niet leent, is zijn keuze, en of dat nou verstandig is of niet, is aan de topic starter.
Wel eens gedacht aan een zx6r?
 
Hmm, vrijwel iedereen raadt me hetzelfde aan..

Dan ga ik toch maar naar jullie luisteren. :)

Aangezien de zx6R al een paar keer genoemd is, welke is dat? Klinkt als een Kawa. :)
 
Goed dat je besluit geen gloednieuwe te kopen. Je gaat toch vallen, en als je niet allrisk kan betalen (kan bijna niemand met een nieuwe) kan je dan beter op een wat oudere zitten.
Ook nog iets, het rijdt toch ook helemaal niet lekker als je altijd bang bent om te vallen/een krasje te maken?! wordt je super para van volgens mij!

Voor 1500 heb je al een gsxr750 89 bijvoorbeeld. Voor 3k heb je dan alweer fietsen uit 92 oid. Goed onderhouden fietsen van die leeftijd zien er nog aardig nieuw uit! Als ie toch 25 kw wordt kan je volgens mij wel het best voor een 400 gaan, dan ben je toch nog aardig rap omdat je al dat gewicht niet meezeult.
 
Als ik het geld had zou ik de mille kopen :9~
(met een grafkist }) )
O, nee je laat 'm begrenzen hè? Dan overkomt je toch niets!

Ga eerst je verzekering na, want die willen niet iedereen die 25kW rijdt met zo'n motor (900 cc en meer) verzekeren.
En een lening is makkelijk, maar je zit er lang aan vast en je betaald altijd teveel. (PS: anders doe je de helft lenen en de helft spaargeld).
Succes, ga lekker proefrijden!
 
Ik ben zelf ook nog naar een moterfiets aan het zoeken en ook in de 400/600cc 4-tact uitgekomen, daar zijn er gewoon veel van te vinden en als je er zelf aan wil gaan customizen gaat er nog veel meer geld inzitten dan alleen de aankoop...

Zelf zit ik nog te twijfelen tussen de ZXR400 of de GSX600F (uit '96). Misschien dat iemand een sterk argument heeft welke de betere keus is (bijde 25kw)

Had trouwens ergens gelezen dat b.v. de rs250 ook in 25kw gelevert werden, nieuw, misschien vind je dat interessant.
 
Laatst bewerkt:
Ik adviseer je om gelijk een nieuwe Ducati 999 te kopen. Voordeel hiervan is dat je niet eerst op zo'n meiterig jappannertje (bijv. R1, GSXR 1000 oid) hoeft te oefenen, je hebt meteen een motor voor echte kerels. Al die gasten hier met hun snelle jappanners die jou uitmaken voor poser zijn zelf über posers en gewoon heel erg jaloers.

Specifieke motorkleding lijkt me niet noodzakelijk met een 25 KW rijbewijs en een helm en een paar handschoenen krijg je vast wel gratis als je zo'n fiets koopt. Kortom, laat iedereen maar zeuren, jij rijdt straks op een gloednieuwe Duc en steekt ze allemaal de ogen uit.

suc6
 
Ik weet nou niet of sommigen sarcastisch zijn of niet (zoals post hierboven)

Als dat wel zo is, nok daarmee aub.. Ik ben een beginner en onwetend ja, maar iedereen moet het leren toch? Ik zit ook al 2 jaar op een scooter forum en kan inmiddels alles over die dingen dromen.

So give a guy a break. :)

Veel mensen zeggen ook dat je binnen de eerste twee jaar ook geheid op je bek gaat.. Dat zal toch wel meevallen? In al die tijd dat ik een RS50 had ben ik ook nooit gevallen iig.. Ook al bieden in verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst.. ;)
 
kijk eens op mobile.de daar kun je op vermogen zoeken, en het invoeren van een fiets kost afhankelijk van het bouwjaar vanaf 200 tot enkele honderde euro's, en worden zo met 25 kw goedgekeurd.
leuke beginfiets o.a. kawa 500 te koop vanaf 1000 euro meestal in goede staat, maar ook oudere motoren zijn daar te koop op 25 kw, kun je ervaring opdoen, en tegelijk sparen voor een Mille oid
 
Het gaat de goeie kant op, zx6r kan makkelijk op 25 KW origneel geloof ik, kijk eerst eens naar de verzekering wat kost die? Je kan wel een nieuwe motor komen met wat geleend geld kost iets extra maar als jij dat wilt betalen is er toch geen probleem, maar verzeker deze wel all risk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan