Wat rijden jullie jongens onder de 23?

Op mijn 21ste begonnen met een Diversion 600cc. Net voor de zomervakantie overgestapt op een Honda VTR Firestorm (1000cc) en ben inmiddels al een tijdje 22.
 
begonnen met suzuki gs500, zwaar accident mee gehad, schuld van de tegenpartij.
dan na een jaar in het buitenland te hebben gezeten een bmw f650cs (deze keer wel met abs, erg handig) gekocht. ook een keer mee gevallen door op een drukke antwerpse baan te dicht tegen een andere wagen te zitten (stuur raakte tankklepje), mijn schuld!

beiden accidenten hebben weinig te maken met het vermogen van de motor, maar ik kan me voorstellen dat die immense vermogens van 1000cc racers wel verraderlijk kunnen zijn bij koud/nat weer of een slechte/gladde weg.
met mijn scarver is gas open geen enkel probleem, zijn 50 pk's krijgt ie probleemloos veilig op de grond.

ward
 
Ben begonnen op mijn 18e met een honda cb 400 t (oldtimer)
En rijd nu een honda cbr 600F2, en ben ondertussen 19..
 
Ben 20 heb nu een jaar mijn rijbewijs en rij op een zx6r 636 uit 2003 en bevalt me goed maar is wel nog 25 kw maar heerlijk dat je nu nog niet direct afgestraft word op teveel gas geven.
Heb me nu lekker kunnen concentreren op het rijden en vanaf oktober vol vermogen en ik kijk ernaar uit
 
Beetje een rare vraag, ik heb geeneens een rijbewijs. :+




Ik rijd een Kreidler uit '71 maar wil over een jaartje graag op een oudere tweetakt zitten zoals de Yamaha RD.
 
Ik ben nu 21 en heb ook sinds kort m'n rbw op zak. Vanaf vrijdag ben ik eigenaar van een sv 650 s uit 2003 en dat gaat wat mij betreft hard zat.

Sinds de sv rond rijdt ben ik er ook al fan van dus met de looks ben ik dan ook zeer tevree :Y

En wat een r1 betreft, natuurlijk kan dat zolang je maar met je verstand in de rechterhand rijdt. Ik ben op het moment nog motorloos en neem de DL1000 van m'n pa dan ook mee voor een ritje. Het is natuurlijk nog heel iets anders dan een R1 maar het is gewoon een kwestie van rustig beginnen. Dan moet dat goed komen. :]
 
21 jaar oud nu rij van net voor mijn 20ste kawa Ninja 250 R

leuke fiets om de kneepjes van het vak te leren ^^ andere demper en open luchtfilter erop nu zou nu iets meer als 35pk moeten leveren alst goed is
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op me 21 op een R6 begonnen en rij sindsdien zware motoren, ben nu 24 en heb een bmw gs besteld...nog 3 weekjes!!!

ps. mijn KTM 950 staat te koop?
 
Tja ik ben dan geen onder de 23 meer, maar heb sinds maart me rijbewijs en sinds april een 2003 R1. Maar als je gewoon je hoofd erbij houd en rustig je motor gaan leren kennen. Tot nu toe gaat het redelijk en heb zelfs al op Assen mogen rijden en dat was super.
 
Ik ben op me 21 op een R6 begonnen en rij sindsdien zware motoren, ben nu 24 en heb een bmw gs besteld...nog 3 weekjes!!!

ps. mijn KTM 950 staat te koop?
 
ben 22 begonnen op een honda cbx250 kort erna een honda cb500 25kw op kenteken maar gewoon vol vermogen en na de 25kw periode een vtr firestorm en een xl600r voor erbij
 
Vanaf mijn 18jaar op Suzuki GS500E uit 1991
Vanaf 21 jaar op Honda Fireblade CBR 900 RR 1999
Vanaf 23 tot heden (24jr) op Kawasaki ZX10R 2006
Sinds kort ook Suzuki GSX750ESD uit 1983 erbij.

En dat dankzij weekendwerk en strakke money management.
 
Laatst bewerkt:
Begonnen toen ik net 18 was met een echte CB350f uit 1974, daar moet je echt mee werken om te rijden :+
toen ik 18 en een half was :+ een gs500 gekocht.
En nu ik 20 ben, en van de 25kw af ben maar meteen een vfr750 aangeschaft.

Zo merk je tenminste dan elke motor leuker en beter gaat rijden.. :P
 
Vorig jaar toen ik 19 was begonnen op een CBR600 F3 en moet nog t/m april op 25kw.. Fijne fietsjes alleen de zithouding staat me niet meer echt aan, het mag net iets sportiever.. De nieuwere F-jes hebben dit volgens mij beter voor elkaar. Verder zijn het fietsen waar je alles mee kunt doen, van woon-werk tot een dagje circuit
 
Terug
Bovenaan Onderaan