Wat rijdt de kleine man hier?

ik heb nog wel wat staan voor de kleine man:9~
loopt als een beer
 

Bijlagen

  • 15f9m8dE-1329590684-ac4ddb90e5296a4221d8c162b15543d5.jpg
    15f9m8dE-1329590684-ac4ddb90e5296a4221d8c162b15543d5.jpg
    139,2 KB · Weergaven: 20
Mmmm, 1.67 en ik rij op bijna alles. CBR1000rr, SV650, GSX750F, GS500, VFR800FI, VFR1200F...
Lengte is niet alles, maar zolang de tippen van je tenen aan de grond komen is het goed (zegt mijn ventje). Het heeft even geduurd, maar ik denk dat ventje gelijk heeft.
Tegenwoordig rij ik op alles.
 
Ik dacht dat er een video met een lilliputter te zien zou zijn, 1m68 is toch een normale lengte? Als je onder de 1m50 bent, dan ben je klein. Boven de 1m80 is lang.

1,68 hier en een CB1000R, CB1000RR, R1, GSR750, GS750.

Tenen tot voorvoet aan de grond.
1,68 een normale lengte}),ja in het grote kabouterbos wel:Y:P
 
183,8 cm is de gemiddelde Nederlandse man, als je 1,68 bent ben je aan de kleine kant. Ben zelf blijkbaar heel gemiddeld met m'n 1,83. :9
 
1,68 een normale lengte}),ja in het grote kabouterbos wel:Y:P
Ach, wel mooi dat je er in gelooft, een heus kabouterbos. 😂
183,8 cm is de gemiddelde Nederlandse man, als je 1,68 bent ben je aan de kleine kant. Ben zelf blijkbaar heel gemiddeld met m'n 1,83. :9
Oh, in Nederland, ja dan ben ik klein, heeel klein zelfs. Voor de rest van de wereld is mij lengte dan weer heel normaal. Ik beperk mezelf liever niet, beetje narrowminded zou ik zeggen. Als ik dat mag zeggen tenminste als “kleine” man.
 
Al een aantal jaren ga ik naar TT Assen en daar kwam ik al 2x een kleine man tegen met een gele aangepaste verlaagde motor. Een gaaf gezicht toen ie op de motor stapte en als een baas wegreed met zijn kornuiten, die overigens een "gewone lengte" hebben. Helmpje af voor die gast.:}
 
Al een aantal jaren ga ik naar TT Assen en daar kwam ik al 2x een kleine man tegen met een gele aangepaste verlaagde motor. Een gaaf gezicht toen ie op de motor stapte en als een baas wegreed met zijn kornuiten, die overigens een "gewone lengte" hebben. Helmpje af voor die gast.:}

Dat is een bekende gast; Heeft ooit een artikel in een motorblad over hem gestaan.
Ben hem jaren geleden eens tegengekomen tijdens een ritje in de buurt en een paar weken terug in Gemert tijdens de classic demo.

Ik ben zelf 1.70 en kan met maatje 42 net niet beide voetjes plat op de grond. Voordeel is dat ik niet zo opgevouwen op mijn Blade zit :)
Zie aardig wat langere leeftijdsgenoten die de overstap van supersport naar naked hebben gemaakt omdat dat comfortabeler is. Daar heb ik gelukkig nog geen last van :+

ff gegoogled op de man; Leendert Poortenaar na 50.000 km op beurs Motor Expo Assen
 
Laatst bewerkt:
Ach, wel mooi dat je er in gelooft, een heus kabouterbos. 😂

Oh, in Nederland, ja dan ben ik klein, heeel klein zelfs. Voor de rest van de wereld is mij lengte dan weer heel normaal. Ik beperk mezelf liever niet, beetje narrowminded zou ik zeggen. Als ik dat mag zeggen tenminste als “kleine” man.

Ach bedenk dat de snelste mannen de kleine mannen zijn in de Moto GP.:];)
 
Ach bedenk dat de snelste mannen de kleine mannen zijn in de Moto GP.:];)
En zijn ook geen Nederlanders net als de beste voetballers, basketballers, wat dan ook. Het enige is dat ze lang zijn eigenlijk en dat benadrukken en anderen “kleineren” omdat die een normale lengte hebben. Niet echt een prestatie denk ik.
Na 47 jaar zou ik er aan gewend moeten zijn, dat dacht ik tenminste.
 
ach zo erg is dat klein zijn niet,

Is alleen kut als je op je tenen staat, als je het op zijn hondjes doet....
 
ik heb wel eens een langere vriendin gehad..


weet niet waar jij aan het denken bent :P
 
Dat was ook de bedoeling om te maken van dat ding, maar toen liep die stuk en heb ik dat ding een trap gegeven. Kuthok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan