Hoi Allemaal, ik heb een beetje zijdelingse speling op het schakel asje dat in het blok gaat. Voor me gevoel schakelt de FZR 1000 ook iet zwaar. Hij lekt er geen olie of iets dergerlijks dus vraag me af wat het kan zijn, en of het gewoon is of niet.
Ik ben honda's gewend die super licht schakelen, is er iets waardoor hij soepeler gaat schakelen? als de bak niet heet is (dit weer dus..) schakelt hij vooral moeilijk van 1 naar 2 als ik wat vlotter op trek en terugschakelen gaat pas soepel met een dotje tussen gas.
Misschien kan ik controleren of de hydraulische koppeling wel goed vrij komt, ook bij stilstand is de vrij wat moeilijk te vinden, zijn toch dingetje die op een niet goed vrijkomende koppeling duiden toch?
Verder heel blij met me nieuwe Yamaha FZR1000 '91
Ik ben honda's gewend die super licht schakelen, is er iets waardoor hij soepeler gaat schakelen? als de bak niet heet is (dit weer dus..) schakelt hij vooral moeilijk van 1 naar 2 als ik wat vlotter op trek en terugschakelen gaat pas soepel met een dotje tussen gas.
Misschien kan ik controleren of de hydraulische koppeling wel goed vrij komt, ook bij stilstand is de vrij wat moeilijk te vinden, zijn toch dingetje die op een niet goed vrijkomende koppeling duiden toch?
Verder heel blij met me nieuwe Yamaha FZR1000 '91