Wat te doen bij deze hitte ? (Regio Utrecht.....)

Pistonpen

Die hard MF'er
28 apr 2003
579
0
Utr. / Gld.
De mussen vallen dood van het dak en het is zelfs bijna te warm om te rijden.
Beter is het om zo nu en dan een frisse duik te nemen, ik combineer dat met een stukje rijden en ´n frisse duik.

Voor de mensen die het(nog)niet weten, op het dijkje tussen Amerongen en Wijk bij Duurstede heb je een soort van reacreatieplasje (dode arm van de Rijn), en daar is het best uit te houden, plus het is een mooi bochtig dijkje om (naartoe) te rijden.

Vanaf de kant van Amerongen is het nét voor Wijkbij Duurstede en de ingang zit aan de linkerkant, je rijdt er zó voorbij als je niet goed oplet. 8-)

Je kunt er goed parkeren, er staat een toiletgebouw en ´n snackcar..
Wat wil je nog meer...!?

:9
 
Lekker in de korte broek en dan op de Scooter naar een nabijgelegen recreatieplas gaan, een frisse duik en thuis bier.......

Op de Duc is het mij iig nu veel te warm om te rijden.
 
t-shirt nat maken, aantrekken, pak dr over, snelweg op, rits half open en op je steppies gaan staan, heeeeeeerlijk kan ik je melden
 
volgens mij wordt de hele dijk tot nieuwegein toe als recreatiegebied gebruikt tegenwoordig. Overal staan auto's naast de dijk geparkeerd en zijn de mensen in de lek aan het zwemmen.

Gravenbol is wel cool trouwens. Daar komen we regelmatig met de hond.
 
volgens mij wordt de hele dijk tot nieuwegein toe als recreatiegebied gebruikt tegenwoordig. Overal staan auto's naast de dijk geparkeerd en zijn de mensen in de lek aan het zwemmen.

Gravenbol is wel cool trouwens. Daar komen we regelmatig met de hond.

Ik wist wel dat 't cool was.. maar niet dat het Gravenbol heette, totdat ik er net inderdaad 'n bordje zag staan met Gravenbol erop... :)

Ik kreeg alleen de hond met geen mogelijkheid achter op de motor.. })
 
Onze Barros loopt gewoon mee:

fsget.php
 
zwembad oppompen lekker in de achtertuin met een koud pilske erin gaan liggen,daarna ff bbq en en nog meer pilskes drinken,zo kom ik de dag wel door zonder in de file ed te staan!!!
 
en in de avond is het heerlijk om een stukkie te toeren :] dus niet teveel biertjes doen overdag, of gewoon na het rijden aan de biertjes :9
 
Is dat de Aalswerddijk of het indutiekanaal of zo iets?.

Ik wou daar morgen wel naar toe.
 
.maarsseveenseplassen !!! erg lekker, motor goed verzekeren, je mag hem niet meenemen naar je handdoekplek.
mooi rijden: Lingedijk en geoeg plekken om erin te duiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan