Wat te doen bij een bumperklever.

onserieus: stickeroplosser!

beetje serieus: ik gebaarde een keer naar een klever dat ik het gaatje wel heel klein vond door met mijn duim en wijsvinger het 'klein' gebaar te maken.


Dat werkt bij mij in de auto ook vaak erg goed :Y Sommigen snappen dan toch dat ze iets te dicht achter je zitten. Soms is het ook ongemerkt/onbewust dat mensen het doen. Dat zullen dan ook de mensen zijn die zowat tegen je aan gaan staan als ze met je praten (en daar heb ik een grafhekel aan... maar dat is bijzaak).
 
Moest van de week invoegen op de snelweg, kwam daardoor even heel dicht achter een vrachtwagen te zitten (lees: kleven, een meter of 15 hooguit) dus ik wil gelijk afstand vergroten of erlangs, komt er 1 of andere pleuris debiel in z'n ibiza van rechts schuin achter in 1 beweging tussendoor :X en gelijk 2 banen opzij :(
Hoe lang heb je je rbw al ?
Bedoel, dat gebeurt ZO vaak en is meestal ook heel makkelijk van te voren te zien wie dat gaan doen, of ze nou voor of achter je zitten.
 
Erg effectief: even de dodemansknop uit zetten gas geven en weer aan zetten.. Met een beetje mazzel krijg je een behoorlijk steekvlam uit je uitlaat :Y , tezamen met een behoorlijke klap.. wedden dat hij wakker wordt achter je? })
 
Ruimte maken (helemaal rechts gaan rijden), de @$%^& voorbij laten gaan daarna tijdens de inhaal actie z'n spiegel even aantikken met de onderkant van je motorlaars!

(Moet eerlijk toegeven dat dit moeilijk gaat bij een "klusbus" maar bij een personenauto werkt het prima :+ )
 
Aan de kant gaan c.q. gas geven.


Je kunt omdraaien en gebaren dat ie wat afstand moet houden maar tot nu toe heeft me dat enkel gebaren opgeleverd dat ik door moet rijden (en dat gaat zo moeilijk met 10 auto's voor je!! ) en daarna krijg je steevast middelvinger.

Laatste keer dacht ik ik rij er achteraan en zal 'm eens..... maar ja en dan ? hem pudding via een rietje laten eten ? een pistool op je neus krijgen ? plat gereden worden ? vriendelijk gesprek voeren ? z'n neus breken ?

Sorry maar gewoon aan de kant of gas geven, wil 100 worden en zal het halen ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan