wat te doen met 50.000 euro?

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Wat zou je allemaal doen als je dit bedrag te besteden zou hebben. En let op! Het is een Motor-forum dus laat niet je gedachten gaan over een goed doel, vakantie (mag wel, mits met de motor), feest voor vrienden (mag wel mits wij ook worden uitgenodigd en als er veel rook gestrooid gaat worden), e.d.
 
dan zou ik een circuit ergens in spanje afhuren voor zolang het geld strekt...en met een groep motoren lekker gaan gassen daarzo...dat alles in verblijf en lekker eten natuurlijk *D
 
ST4s + andere dempers

Ook nieuwe motor voor vriendin. Denk dat ze de FZS1000 wel wil.

Even op vakantie en dan huren we daar wel twee motoren om een beetje rond te kijken.

Nieuwe motorkleding voor vriendin en mij. Zowel textiel als leer. Nieuw helm.

Heb ik nog 15.000 over. Altijd makkelijk voor bandjes, onderhoud ed :)
 
Hmmz, dat zou niet verkeerd zijn...

Eigen fiets compleet restaureren en flink opvoeren...

Dan een nieuwe R1 ernaast kopen... GRiNZ!

I Feel A Need... The Need For Speed!!!
 
Boom Boom!
Heb je iets met ons te delen???
:+ Gisteren viel de jackpot bij de staatsloterij: 10 miljoen pietermannen. Nu wil ik eigenlijk de 10 beste ideeen belonen met een vergoedinkje.

Mijn idee zou zijn:
- R1: tunen, andere pijpen (beide kanten en hoog), undertail, andere kleur, beetje carbon er tegenaan. Gewoon helemaal afmaken dus.
- R6 voor mijn vriendin: ook helemaal mooi maken en dat tunen dat komt later wel.
- Wat trainingen gaan doen in nederland op de bekende circuits door de bekende instructeurs.
- Met een groep een leuk rondje gaan rijden langs een paar leuke circuits en evenementen bezoeken.

Dan is het geld bijna op. De rest van het geld houd ik achter de hand voor verzekeringen, banden, onderhoud en eventuele schades.
 
Heb het hier ook al eens met m\'n vriendin over gehad. Zelfs als we de supermegajackpot winnen van 100 miljoen :+ , ben ik al tevreden met een leuke motor van < 25000 pieken. Heb niet zoveel te wensen eerlijk gezegd. Als je zoveel poen hebt, wordt je volgens mij knettergek. War moet je het laten. Het lijkt allemaal wel heel makkelijk, maar ik denk toch dat je daar van in de war raakt. 50000 euro is natuurlijk maar peanuts in vergelijking
 
zou eerst ff motor (restant) afbetalen, andere uitlaatjes voor de duc , meer cc erbij plakken. Her en der carbon. Juiste toerenteller aanschaffen.
Eventjes pauze met werken, spullen pakken en evenpleite op de duc.

Maar toch he zou ik er eerst op willen slapen, :z geld in je kussen proppen hoofd erop leggen voila!

zou denk ik ook mijn halletje iets breder willen hebben zodat de duc niet meer in de stalling maar gewoon binnen vlakbij zou staan.
vergeet nog iets, nieuwe helm.


Miss. M.
 
Laatst bewerkt:
zou denk ik ook mijn halletje iets breder willen hebben zodat de duc niet meer in de stalling maar gewoon binnen vlakbij zou staan.

Damn, dat was ik dus vergeten!! Dom! Heb ik nu dus twee motoren die er gaaf uitzien en dan heb ik nog steeds geen goede stalling. DOMMMMMM
 
:+ Gisteren viel de jackpot bij de staatsloterij: 10 miljoen pietermannen. Nu wil ik eigenlijk de 10 beste ideeen belonen met een vergoedinkje.

Mijn idee zou zijn:
- R1: tunen, andere pijpen (beide kanten en hoog), undertail, andere kleur, beetje carbon er tegenaan. Gewoon helemaal afmaken dus.
- R6 voor mijn vriendin: ook helemaal mooi maken en dat tunen dat komt later wel.
- Wat trainingen gaan doen in nederland op de bekende circuits door de bekende instructeurs.
- Met een groep een leuk rondje gaan rijden langs een paar leuke circuits en evenementen bezoeken.

Dan is het geld bijna op. De rest van het geld houd ik achter de hand voor verzekeringen, banden, onderhoud en eventuele schades.

ok nu snap ik er nog minder van, er blijven bij mij drie opties open staan:

a. Boom Boom heeft F of € (???) 10.000.000,- gewonnnen.
b. Boom Boom heeft € 50.000,- gewonnen.
c. Boom Boom heeft toch niks gewonnen.

rara welke is het?

mijn idee was dus een duc kopen, maar dan hou ik nog een beetje over, beetje veel, dus wat anders dan naar Italië rijden... met iedereen die mee wilt!
 
Laatst bewerkt:
zoals jullie misschien wel weten droom ik weleens (autovrije dagen invoeren, pieter voor president e.d.)

Nu zat ik gewoon te dromen over wat je met 50.000 euro zou kunnen doen. Alleen te besteden aan je motor oid.

Dus denk nu maar niet dat ik iemand hier op mijn forum ga verwennen met geld of motoren, maar ik wil gewoon weten wat je met zo\'n bedrag zou doen.

Het is niet teveel, maar ook niet te weinig om te besteden. Verzin maar wat en ik droom lekker verder.

En als ik gisteren die 10.000.000 had gewonnen, dan zat ik op dit moment echt niet jullie te vervelen, maar was ik over het circuit aan het blazen op een nieuwe R1.
 
Laatst bewerkt:
110.000

een suzuki gsxr 600 25.000
nog een vet motorpak 3.000
nog een helm 1.500
Hele tent vol apparatuur 10.000
Wat geld achter de hand
voor de volgende motor 10.000
Wintersport 3.000
Een maand goed op vakantie 5.000
Een autootje 15.000
Kerstcadeaus voor de fam 5.000

De rest zet ik ff weg voor als me nog
wat invalt..

Helaas is de werkelijkheid anders.. \ '(
 
....50.000 euro.....
ik denk dat ik een MV Agusta F4 zou kopen + een X11
en een nieuwe GS500 (25kw) voor mijn vriendin

dan is het geld al zo\'n beetje op
 
Uhhh.. voor 50.000 piek ;


- Nieuwe auto
- FZR600R
- R6
- R1
- XR600R
- Verwarmd hok waar de motoren in kunnen ergens bouwen in de tuin ofzo ;)

Moet te doen zijn voor het geld, zo lang de auto maar niet nieuw is. Dan maar een 2e handsje van 20.000 piek ofzo.
 
de nieuwe blade of busa
en ook mooi sm om mee te spelen denk ik.
voor de rest aan de kant voor meubeltjes ja erg ga hoopenlijk volgendjaar hokken met de vrdin
 
de nieuwe blade of busa
en ook mooi sm om mee te spelen denk ik.
voor de rest aan de kant voor meubeltjes ja erg ga hoopenlijk volgendjaar hokken met de vrdin

Het moest wel een beetje motor gerelateerd zijn schamperd! :) anders kwam ik ook wel met meubeltjes voor het hokken met vriendin, ps2, digitale fotocamera, snelle processor voor computer enz. :)
 
Ik zou een blauw witte Suzuki GSXR 1000 kopen :9 :9~ .Een hierbij passende motorkleding. Voor mijn broertje zou ik een Aprilia RSV Mille kopen *D .Als we dan deze motoren hebben wil ik met hem racen op het circuit, kunnen we eens echt kijken wie het snelste is.
Maarja helaas geen 50.000 euro.... ;(
 
-Een blauwe 2001 R6 uiteraard enigzins verbouwd met hoge uitlaten enzo.
-Een radardetector voor op de motor
 
50.000 euro is wel een beetje weinig hoor!

Maargoed; Aprilia RS125, Crosser (met kenteken) en een mooie 600cc supersport, denk dat het dan een geknepen GSX R-600 (laatste model) wordt, die zie je namelijk niet zoveel. En ik houd m\'n CB250 uiteraard voor klote weer.

Verder zou ik ook m\'n autorijbewijs er even bij halen en dan een vette Mazda 323 1.3LX van voor 1990 (die ik gratis kan krijgen) gaan rijden als het weer te slecht is om op m\'n CB te :]

En niet te vergeten; textiel pak en dan ook nog maar ff een leren pak.

Zal ik dan door m\'n geld heenzijn?
Hopelijk hou ik dan nog wat geld over voor verzekering & wegenbelasting.

Maar ik ga met oud&nieuw maar voor de 22 miljoen guldens... zou ik meteen stoppen met school (ff pauze van 1 jaar om daarna toch waarschijnlijk niet meer te beginnen) en een vriendin kopen }) ;) Én een zwarte BMW 3.. met 18\"velgen (auto) en een MV Augusta en een Ducati 748 en en en en en....

Maar ik ben nu ook nog wel een beetje tevreden hoor, er zijn ook mensen die het veel slechter hebben, oh nee, toch niet; ik heb hier de CB250 in de garage staan ;( ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan