wat te doen met aantal kilometers???

Gewoon doorrijden natuurlijk, voordat je het weet is hij het klokje rond en het probleem opgelost. (wel de nodige beurten geven hè)Deze motor kan tegen een kilometertje of wat.
 
Laatst bewerkt:
Lekker door blijven rijden. :] :Y

Ik gebruik de mijne ook voor woon-werk verkeer (zo een 1500 km's/maand) en die km's maken me echt niets uit! Ik geniet elke dag van en naar mijn werk (ook al is het grootste gedeelte saaie snelweg) en het feit dat ik over een paar jaar minder zal krijgen vanwege km's doet me niet zoveel. Motor rijden is een 'hobby' en kost gewoon geld, zoals elke andere hobby.
 
Laatst bewerkt:
Blijven :] zou ik zeggen, wat zou mij die kilometerstand interesseren? :?
Dat zie ik wel als ik de brommert ga verkopen, eerder in ieder geval niet! :Y :W
 
je kan natuurlijk ook in de tussentijd dat je lekker op de SV blijft rijden, sparen voor een nieuwe motor en dan de SV inruilen bij een hoge kilometerstand, krijg je er misschien nog 1800 euro voor in 2010 ofzo, neem aan dat je in 2 jaar tijd toch wel paar duizend eurotjes kan sparen.

en dan rij je weer met een motor met een lekkere lage km stand.

als je je motor nu verkoopt heb je weer afschrijving en ben je achteraf gezien misschien veel duurder uit.

hou wel rekening met de slijtage onderdelen zoals ketting setjes en uiteraard bandjes.
 
Gewoon doorrijden. Stel je koopt een nieuwe motor met 0km op de klok, dan staat daar ook over 2 jaar 80dkm op. Tenzij je in de gelegenheid bent elk half jaar een nieuwe fiets te kopen.. Lekker doorrijden, hoe meer km je op de klok zet, des te lager is de afschrijving aan het eind!
 
:?

Je kan je motor ook in het vet zetten en in een donker hoekje in een geconditioneerde ruimte stallen. Dan komt er geen kilometer bij.

Dingen slijten en niets duurt voor eeuwig. Deal with it.
Ga nou dus gewoon rijden. En doe niet zo bang joh, geniet er gewoon van. :]
 
hij is nou geen 25kW :P, dus omzetten naar 2 jaar wordt onmogelijk. inderdaad, ik kan wel sparen dus ik denk dat ik er mee rijd en dan geef ik hem (voor een symbolisch prijs) aan een arme student. mijn volgende wordt een sv1000 als ze die dingen nog gaan maken. wie weet, misschien komen er in 2009 leuke nieuwe motoren bij, 2 cilinders dan :).
 
...doorrijden.... en rustig aan,... bespaard onderhoud en brandstof... :)


die brandstof die je toch ff nodig hebt voor je 300k.km,....die héle dure meuk... :/
alleen wel je benzine via internet aanschaffen.....
da's goeiekoperd.... :P

( gesubsidieerd,....dat dan weer wel ,...maar toch..)

Bahrein = 18 cent per liter
Brunei = 25 cent per liter
Egypte = 21 cent per liter
Nigeria= 23 cent per liter
Qatar = 20 cent per liter
Saudi Arabia = 14 cent per liter
Turkmenistan = 11 cent per liter
Venezuela = 6 cent per liter
 
Laatst bewerkt:
...doorrijden.... en rustig aan,... bespaard onderhoud en brandstof... :)


die brandstof die je toch ff nodig hebt voor je 300k.km,....die héle dure meuk... :/
alleen wel je benzine via internet aanschaffen.....
da's goeiekoperd.... :P

( gesubsidieerd,....dat dan weer wel ,...maar toch..)

Venezuela = 6 cent per liter


ik zie een MF inkoopactie aankomen *O*

wie doet er mee?


minimaal 1000 liter de man
 
Er zijn zat mensen die motoren met hoge km standen kopen. Zijn vaak betaalbaar en goed onderhouden.

Gewoon lekker blijven rijden, en alvast sparen voor de toekomst. Hoeveel je motor dan nog opbrengt zie je dan wel weer. Als je hem met 10.000km op de teller platrijdt krijg je er ook niks voor terug dus koffiedik kijken.


Gass d'r op :]
 
Na je 25kw periode de SV op vol vermogen zetten. opnieuw plezier! :)

mwa zo groot verschil is dat niet hoor, hij trekt boven de 6000 toeren ff wat beter door maar het is geen WOW van 34 naar 74 pk hoor. Ookal is het 40pk verschil. 1 dag vol vermogen rijden je vind het alweer :Z

na 2 jaar een SV ben je wel toe aan wat heftigers ;)
 
de volgende wordt een racer, dat is duidelijk, maar dan moeten ze leuke 2 cilinders maken. en op dit moment blijft alleen aprilia als optie, en aprilia is niet mijn ding. dus ik kijk nog even...
 
Terug
Bovenaan Onderaan