Latitude

Rookie
8 jan 2022
1
0
Door omstandigheden heeft mijn 1996 Suzuki Bandit twee jaar buiten stil gestaan wat de motor niet goed heeft gedaan.

Hier en daar roest, voorste wiel staat vast (remschijf), carburateurs en tank moeten worden opgeschoond, nieuwe wielen. En dat op eerste zicht.

Het is altijd een heerlijke motor geweest en ik wil motorrijden weer gaan oppakken, maar het oplappen moet ook geen bodemloze geld put worden. Maar aan de andere kant zit een nieuwe motor er nu eventjes niet in.

Is het het waard om er geld in te stoppen. Ik heb zelf geen tijd om eraan te klussen, dus moet ik het laten doen. Of is het beter om mijn motor op marktplaats zetten?

Thanks!
 
Dat zal niet helpen.
Beide hebben geen cent te makken anders kochten ze wel een motor voor hun alleen.
Als de een de motor tl rijdt kan hij de ander niet afkopen laat staan als de verzekeringsnemer zijn no-claim kwijt raakt door de ander.
Dergelijke afspraken ontaarden meestal in flinke ruzies.

Mijn ervaring is dat als je dit van te voren afspreekt dat er juist geen ruzie ontstaat. Maar je moet wel weten met wie (wat voor persoon) je een afspraak maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan