Wij gaan al een paar jaar de circuits in Nederland/Belgie/west-Duitsland/noord-Frankrijk af met een aanhangertje, maar gezien mijn broertje voortaan een electrische leasebak heeft zijn de eisen wat aangepast waardoor de huidige aanhanger niet meer voldeed; Gezien kilometers met zijn auto 'gratis' zijn heeft het sterk onze voorkeur om hiervan gebruik te maken i.p.v. een bus met bv een camperkenteken, plus dat stallen hiervan ook nog een ding is.
de eisen zijn:
- Qua formaat geschikt voor 2 motoren + rommel zoals regenwielen/banden/jerrycan
- Moet gesloten zijn/kunnen worden (bv dubbelasser met polyester kap is ook een een optie)
- maximaal trekgewicht van de auto is 1000kg, zal eigen kenteken moeten hebben ivm massa van het materiaal wat mee moet
- enigszins aerodynamisch, dus beperkt frontaal oppervlak is gewenst
- de aanhanger moet in een garagebox passen, dus beperkte maximale hoogte
- de vorige kar was 150 breed bij 300 diep wat een prettig formaat was, minimale hoogte binnen zal ordergrootte 120cm zijn
Wat gebruiken jullie hiervoor/hebben jullie tips?
Edit: Het is een debon cargo 1300/Konag easyline geworden zoals aangeraden door @JC-GSX-R; die kwam het dichtst in de buurt van wat we wilden hebben. Bedankt voor het meedenken!
de eisen zijn:
- Qua formaat geschikt voor 2 motoren + rommel zoals regenwielen/banden/jerrycan
- Moet gesloten zijn/kunnen worden (bv dubbelasser met polyester kap is ook een een optie)
- maximaal trekgewicht van de auto is 1000kg, zal eigen kenteken moeten hebben ivm massa van het materiaal wat mee moet
- enigszins aerodynamisch, dus beperkt frontaal oppervlak is gewenst
- de aanhanger moet in een garagebox passen, dus beperkte maximale hoogte
- de vorige kar was 150 breed bij 300 diep wat een prettig formaat was, minimale hoogte binnen zal ordergrootte 120cm zijn
Wat gebruiken jullie hiervoor/hebben jullie tips?
Edit: Het is een debon cargo 1300/Konag easyline geworden zoals aangeraden door @JC-GSX-R; die kwam het dichtst in de buurt van wat we wilden hebben. Bedankt voor het meedenken!
Laatst bewerkt: