Wat verstaan jullie onder een brik?

Zopas deze eens een bezoek gebracht ;)

full


Welk prijskaartje hangt nu aan zo iets :? Deze in de Rothmanskleuren is in heeeeeeeeeeeeeeel goede staat.
 
haaaaa, eindelijk een plaatje van Peet zijn brikkie (ik dacht dat het een RD-LC wasn en nu is het een NSR???). Wat is me dat een modern ding zeg, wel een béést voor je circuit-plannen. Expansietje d'rop, carbon reedvalvejes, beetje porten en flowen, culasje afdraaien, aaahhh, twostrokes :P :P :P
 
haaaaa, eindelijk een plaatje van Peet zijn brikkie (ik dacht dat het een RD-LC wasn en nu is het een NSR???). Wat is me dat een modern ding zeg, wel een béést voor je circuit-plannen. Expansietje d'rop, carbon reedvalvejes, beetje porten en flowen, culasje afdraaien, aaahhh, twostrokes :P :P :P

Ik was niet intensief meer aan het zoeken naar de stukken die ik nodig had voor de RD, en vandaag kreeg mijn motorboer een aanbod om 2 NSen te kopen, de minste van de 2 is de mijne geworden, er is wat werk aan, maar zal goedkoper uitkomen, dan de RD op te lappen. *D
btw alle info is welkom over dit ding. 8-)

full
 
Nietes! :P


ik ben na OBT7 niet weggeweest buiten Twente,dus die roker was ik niet; waarschijnlijk beetje poep in de oogjes,zal "Ouwe Brikkert" wel zijn geweest ;)
Ik ben daar wel onlangs in de buurt geweest........
En ook nog met een 400f..........maar die lag toen wel voor een stukje in mijn achterbak, op weg naar een herstellingsoord voor afgeleefde blokjes. :+
 
Peetje... goede keus :} :} :}

Ik heb het complete werkplaats handboek en onderdelen boek van de NS400R.
Dus mocht je vragen hebben Mail me maar en we komen er wel uit

Staat die rothmans NSR er nog?
wil je me daar even over mailen?

Ed
 
Peetje... goede keus :} :} :}

Ik heb het complete werkplaats handboek en onderdelen boek van de NS400R.
Dus mocht je vragen hebben Mail me maar en we komen er wel uit

Staat die rothmans NSR er nog?
wil je me daar even over mailen?

Ed

Is dit het wphb :?
De NSR Rothmans is er nog.
btw de mijne vandaag gestart gekregen, 1 carb liep over, heb ze dan maar afgehaald en gekuist, morgen er terug opzetten, en testrijden.
Toen ik mijn chokekabel afhaalde ben ik iets kwijtgeraakt |( , een ringetje :?
De toerenteller slaat ook tilt, dus de cdi kan stuk zijn.

http://www.ns400r.co.uk/ns400r/manual/manual.htm
 
Terug
Bovenaan Onderaan