Wat vertel jij je helm??

Wat vertel jij je helm

  • ik zing tege em

    Stemmen: 94 69,6%
  • ik scheld zo em onderste boven

    Stemmen: 18 13,3%
  • Ik overdenk hardop mn zonden

    Stemmen: 4 3,0%
  • sprookjes

    Stemmen: 1 0,7%
  • Ik praat niet hard op in me helm

    Stemmen: 18 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    135
Hoe denk je dat ik aan de nick Tasmanian Devil kom :?

Als ik begin met rijden ga ik altijd brullen van genot en dat klinkt net als die cartoon Taz. :9~
 
ZINGEN!! heb zeer uitgebreid repetoire.. enne,durf het bijna niet te vertellen maar heb een keer in mijn helm gespuugd, was vergeten dat ik hem op had en er zat een rocheltje in de weg (schaam schaam...)
 
Voice over, zingen en schelden.

Schelden doe ik op de motor overigens niet zo veel, in de auto des te meer })

En tijdens mijn werk praat die helm nog terug ook }) :+ , maar dan zing ik meestal wat minder.



:} BAKSTEEN: Dé zingende diender.... 8-)

[me]Schetterbekkie denkt dat Baksteen zich rot zou lachen als z'n werkhelm mee ging zingen..[/me]
 
- Hoppaaaaaa
- Ga nou eindelijk eens van die grote-mensen-baan af
- Weg hier!
- Sjongejongejonge toch
- Pfffff
- Wawawawa
- Moevuh!
- Yiihaaaa
- Hoppeteeee
- Wat een stinkwijf

(korte bloemlezing uit eigen repertoire)
 
Praten en zingen

En dan praten over de meest uiteenlopende dingen.
 
Niet veel. Heb zo'n rijstijl dat ik me maar beter op de weg kan richten ;) .
 
Ik verbaas me er elke keer over dat de mensen zich omdraaien als ik aan het vloeken ben op iets, ik denk altijd dat ze me niet kunnen horen als ik een helm op heb :z

Dat is me ook al eens overkomen, dus pas ik daar mee op. Je weet maar nooit hoe ze tegenwoordig reageren. O-)

Schelden doe ik alleen als ik in een koekblik zit en mijn dag niet heb, met ramen dicht he, anders heb je hetzelfde effect 8-) .

Zingen!: rijden op een gepoetste fiets in het zonnetje, alles glimt en schittert, de weg voor jou alleen, dan wil er nog wel eens geluid uit komen. })

:] :]
 
ZINGEN!! heb zeer uitgebreid repetoire.. enne,durf het bijna niet te vertellen maar heb een keer in mijn helm gespuugd, was vergeten dat ik hem op had en er zat een rocheltje in de weg (schaam schaam...)


haha, dat had ik ook een x in mn bussie, zat er ineens een dikke
klodder aan de binnenkant van mn raampie |( en dan lekker de boel
wegvegen/uitsmeren over het hele raampje..... :r
 
IK zing wel eens een deuntje als ik anat rijden ben vooral als ik het naar me zin heb ja en naar me zin heb ik het altijd op de motor maar ik scheld ook wel enes als er een eikel of een maf ketel voor me zit en dan ist maar goed dat ik die helm op heb want geloof niet dat ie dit :" #*%#* " wil horen :P
 
Als ik in bed lig en naar mijn maagdelijke helm, die op de kast ligt te blinken, kijk stel ik haar altijd even gerust. "Nog maar een paar nachtjes slapen, dan mag je mee naar buiten. Nog even geduld, de motor is er bijna!"
 
Mijn nickname zegt het al; Ik neurie de hele tijd.

Of ik vloek omdat het niet opschiet of wanneer iemand str*nt in z'n ogen heeft.

Maar over het algemeen........neuriën
 
Tja, is verschillend eigenlijk. Dan weer stil , dan scheldend op ander verkeer, dan neurieen en dan lekker beetje zingen. Tis maar net waar ik op dat moment voor in ben!
 
Goh, ik ben dus toch niet de enige die zingt tegen zijn helm :g
Dat deed ik vroeger al toen ik nog bij pappie achterop ging, toen dacht ik ook dattie dat niet zou horen maar dat was dus wel zo :X
Ik doe ook wel eens meezingen met mijn motor zelf, zo van vrrrrroeeeeeem......vrrrrrrrrroooeeeeeeeeeem.....vrrrrrroeeeeeeeem... ongeveer :]
 
Ik praat sowieso al constant tegen mezelf dus op de motor is dat niet anders.
Soms roep ik ook: "JAAAAAAAAAAAA!!!!" aan het stoplicht bij het optrekken of tegen hoge(re) snelheden. })
En als er dames in de buurt zijn doe ik altijd zo: 8-)
 
"Neej kerel nie oversteken, ik heb voorrang...doe nou niet.....neej nie doen....JAHOOR toch doen!"
(soms zelfs "goed zo jongen, ik heb voorang jah" maar nie zo vaak..)

"VEnt kijk uit, ik kom je inhalen....ga nou nie naar links....wa zei ik nou? NIe naar link gaan hufter!"

"Ach jezus, da bejkaarde vrouwke moet de boodschappen zelf sjouwen van die vent" (en dan pas zien dattie n rollator vast heeft *D )

"Jezus wat een wijf he! Zalk stoppen?"

Vooral praten tegen mensen dus :)

:} tranen rollen hier over de wangen :P
 
Tell us Friezinnetje, hehe... })
Ik moet zeggen dat ik altijd wel stil ben in me helm....ga het denk maar eens aanpassen, zal best wel opluchten allerlei geschreeuw en commentaar in de helm, hahaha nog een extraatje om op de motor te stappen ;)
 
Tijdens de lestijd heel wat zitten schelden in de helm, maar goed dat de instructeur niks terug kon horen ;)

Jij weet dus niet dat de instructrice je ook kan horen door dat oortje waar jij je informatie uit krijgt??!! Hoop voor jou dat je hem niet al teveel hebt uitgescholden!!
Das nou jammer. Eindelijk een verklaring voor al die rare blikken die je van je instructeur hebt gekregen.

:X :Z :?
 
Op vrijdag 13 februari 2004 22:08 schreef Starrrr het volgende:Jij weet dus niet dat de instructrice je ook kan horen door dat oortje waar jij je informatie uit krijgt??!! Hoop voor jou dat je hem niet al teveel hebt uitgescholden!!
Das nou jammer. Eindelijk een verklaring voor al die rare blikken die je van je instructeur hebt gekregen.

:X :Z :?

Daar is toch ook een zendertje voor nodig :?
 
ZINGEN!! heb zeer uitgebreid repetoire.. enne,durf het bijna niet te vertellen maar heb een keer in mijn helm gespuugd, was vergeten dat ik hem op had en er zat een rocheltje in de weg (schaam schaam...)


Whehe of een vriend van mij, zit op de motor klaar om te vertrekken gaat z`n mobiel, handschoenen uit telefoon op nemen en dan...... euhm dat werkt niet he met een helm op. Ik heb me rot zitten lachen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan