Wat verwachten jullie van je motor?

Exision

Die hard MF'er
3 feb 2004
751
0
vinkel
Dit is misschien een raar topic maar ik ga het toch posten omdat ik benieuwd ben naar de reacties.

Ik heb zelf nog geen eens mijn rijbewijs, maar het niveau in dit forumdeel is lager als sommige puch fora. Te bedenken dat daar mannetjes van 12 komen vragen welke sproeier er in hun brommer moet.

Brommer rijden schijnt ook iets te zijn wat niet door de beugel kan. Er zijn legio topics langsgekomen waarbij een huidige brommerrijder wat vraagt over een motor en dan vervolgens toegewezen krijgt dat hij maar brommer moet blijven rijden of een 25kw 1300cc's tellende suzuki-motorfiets moet gaan kopen.

Het probleem is gewoon dat sommige mensen (ze weten zelf wel wie) een zekere plicht denken te hebben om in elk topic dat hier geopent wordt een grappige of afzeikerige opmerking te plaatsen. Meestal ongevraagt...

Om eerlijk te zeggen kom ik ook bijna nooit in dit forumdeel, door bovengenoemde ergernissen. Misschien ook omdat ik zelf toch wel weet hoe en wat voor motor ik graag wil rijden, en de daarbij behorende regels/technische punten.

Dat doet geen aftrek aan het feit dat anderen dat misschien wel willen en gewoon antwoordt willen op hun vragen. Hoe dom ze soms ook zijn...
Als je niks toe hebt te voegen, post dan niks. Grappig zijn doe je maar in de kroeg of in een Offtopic gedeelte van het forum...

Edit: topictitel is fout, kan hem niet veranderen ;(
 
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat het forum wel heel veel op de boze mensenwereld lijkt :?

Life's a bitch, get used to it.

En zo moeilijk is het toch niet om om een vervelende of niet gewenste opmerking heen te lezen :?
 
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat het forum wel heel veel op de boze mensenwereld lijkt :?
hide.gif
 
De topics waar jij het over hebt zijn de topic starters 9 van 10 keer te lui/te dom/te onwetend om de zoek-functie te gebruiken of is hij/zij stront eigenwijs :Z
 
'Wat verwachten jullie van je motor?'

Dat ie snel is
Hij moet stoer zijn
ik moet er allemaal lekkere meiden mee krijgen
En dat ie betrouwbaar is.

Zo goed? :?
 
Ik ben niet vergeten hoe blij ik met mijn brommer ben geweest. Het is alleen alweer een jaar of 22 terug dat ik er op reed. Van motoren ben ik nu net zo gek als dat ik van brommers was toen ik 16 was. Ik ben alleen zelf geen 16 meer. Ik reageer dan ook anders dan een 16 jarige. Ik snap je enthousiasme heel goed. Ik heb inmiddels 400000km op motoren gereden. Betrouwbaarheid is voor mij dus heeel belangrijk. Beetje comfort is ook niet gek, beetje lekker sturen enz. Het is allemaal zo persoonlijk. Ik hoop dat je een fijne motor vindt en veel veilige km,s maakt.
 
Wat verwacht ik van mijn motor:

* acceleratie als een raped ape
* redelijk zuinig (1:20+)
* elke morgen starten zonder (tegen)sputteren
* niet 'mauwen' als ie een keer geen beurtje krijgt op tijd.
 
ze moet het gewoon altijd doen, lekker veel vertrouwen en fun schenken, meer hoeft een motor mij niet te bieden.

Brommerrijden is lachen joh heb er zelf ook nog twee staan die ik bijna dagenlijks effe uitlaat.


En nu niet meer zo zeuren man ;)
 
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat het forum wel heel veel op de boze mensenwereld lijkt :?

Life's a bitch, get used to it.

En zo moeilijk is het toch niet om om een vervelende of niet gewenste opmerking heen te lezen :?

haha, er staan hele topics mee vol.


@ rest van eerste reacties, ik verw88 zoiets eigenlijk al.
:W _O-
 
ze moet het gewoon altijd doen, lekker veel vertrouwen en fun schenken, meer hoeft een motor mij niet te bieden.

Brommerrijden is lachen joh heb er zelf ook nog twee staan die ik bijna dagenlijks effe uitlaat.


En nu niet meer zo zeuren man ;)

Ik zeur niet, ik vind het niveau hier gewoon erg laag vergeleken met andere fora.

Of dat boeiend is voor jullie? niet mijn probleem.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit er niet mee. Het leek me alleen wel interessant om te kijken wat jullie er van vinden.
 
Dit is ook een van de (zeer) weinige fora waar zoveel mensen zitten en waar de gemiddelde postsnelheid een stuk hoger ligt. Dit is ook een van de voordelen van dit forum.

Over het algemeen heb je op een correct gestelde vraag snel een antwoord.
De meeste mensen hebben ook een leuk gevoel voor humor (blijkbaar voor jou niet).

En je opmerking over het niveau zegt meer over jezelf dan over dit forum.
Sommige mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben.

En ja, jij bent er daar een van
 
Dit is ook een van de (zeer) weinige fora waar zoveel mensen zitten en waar de gemiddelde postsnelheid een stuk hoger ligt. Dit is ook een van de voordelen van dit forum.

true, maar in de juiste subfora van bv fok.nl zie je ook niet veel one-liners ed.

De meeste mensen hebben ook een leuk gevoel voor humor (blijkbaar voor jou niet).

Nee, niks mis met de humor van de mensen hier.

En je opmerking over het niveau zegt meer over jezelf dan over dit forum.
Sommige mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben.
En ja, jij bent er daar een van

Waarom zou dat meer over mij zeggen, ik heb al uitgelegd waarom ik het topic startte. @ zeiken, lees mijn post's eens door voordat je blaat ;) :N
 
Maak je maar niet druk, ik lees je posts wel, dus wat ik zeg meen ik ook

Je zeurt.

Dat jij het forum bestempelt met het hebben van een laag niveau geeft voor mij aan dat je last hebt van selectief lezen. Tuurlijk wordt er een hoop geouwehoert en ook vaak door dezelfde, maar ik zie het percentage nuttige posts cq. antwoorden nog altijd hoger als het aantal onzinnige posts.

Je moet dat alleen wel willen lezen.
Probleem met de meest mensen is dat ze meteen bij de eerste "verveldende" post al niet meer verder lezen.
Gewoon overslaan en doorgaan met de posts die wel nuttig zijn en ben je het echt niet eens met de manier waarop en topic (van jezelf of een ander) verloopt dan geef je dat aan naar de mods (met dat vierkantje bovenin) en dan lossen zij het wel op.

Leven kan zo simpel zijn ;)

Meestal de Topic starts, evenals de hoeveelheid one-liners en de onnoemenlijk grote berg onzin op technisch gebied.

Weer een leuk voorbeeld. Er worden hier ontzettend veel mensen geholpen met technische problemen.

Maar als mensen vragen gaan stellen als, mijn motor maakt een raar geluid dan is er niet veel te helpen.

Maar zelfs dan zijn er mensen die proberen om het probleem duidelijk te krijgen.

Je zult toch ff wat meer naar jezelf moeten wijzen ben ik bang :Y
 
Maak je maar niet druk, ik lees je posts wel, dus wat ik zeg meen ik ook

Je zeurt.
Mag ik vragen welke post's van mij als zeiken overgekomen zijn bij jouw?
Bij mijn weten heb ik alleen maar posts over technische onderwerpen. Maar laat maar zitten.

maar op het moment zeur ik idd wel :)

Dat jij het forum bestempelt met het hebben van een laag niveau geeft voor mij aan dat je last hebt van selectief lezen. Tuurlijk wordt er een hoop geouwehoert en ook vaak door dezelfde, maar ik zie het percentage nuttige posts cq. antwoorden nog altijd hoger als het aantal onzinnige posts.

ho, ik bestempel niet het hele forum. Het ging over dit subforum.

Je moet dat alleen wel willen lezen.
Probleem met de meest mensen is dat ze meteen bij de eerste "verveldende" post al niet meer verder lezen.
Gewoon overslaan en doorgaan met de posts die wel nuttig zijn en ben je het echt niet eens met de manier waarop en topic (van jezelf of een ander) verloopt dan geef je dat aan naar de mods (met dat vierkantje bovenin) en dan lossen zij het wel op.

Ik heb geen moeite met het lezen van een forum, het is niet zo dat ik sinds gister met internet in aanraking kwam.

Weer een leuk voorbeeld. Er worden hier ontzettend veel mensen geholpen met technische problemen.

Maar als mensen vragen gaan stellen als, mijn motor maakt een raar geluid dan is er niet veel te helpen.

Maar zelfs dan zijn er mensen die proberen om het probleem duidelijk te krijgen.
Als je mijn post's gelezen had kon je zien dat de meeste daarvan daarvan precies doen wat jij nu zegt.

Je zult toch ff wat meer naar jezelf moeten wijzen ben ik bang :Y

Zoals ik al duidelijk maakte, ik zit er zelf niet mee. Maar dit topic gaat alleen maar over mij, imo niet boeiend. Dus sluit hem maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan