Wat verwachten jullie van je motor?

Zoals ik al duidelijk maakte, ik zit er zelf niet mee. Maar dit topic gaat alleen maar over mij, imo niet boeiend. Dus sluit hem maar.

Moet je ff dat driehoekje voor gebruiken :+

Ik ben naar bed, Truste :W
 
He yoh maak je niet zo druk, :) .
dat is slecht voor je hart.

Beetje lachen op zijn tijd ,om de vragen ,of antwoorden die je,
soms krijgt.
En de goede tips onthouden.
Heb ik zelf ook; soms krijg je wat kritiek,of geef
ik zelf; ook wel eens een rare opmerking,

Dat is nu eenmaal met internet zo,maar de beste manier ,is dan gewoon
stoppen met reargeren.
pc uit en een pilsje pakken.
:Y :Y
 
doe mij maar een glas water :+

ik ga ook zzZZZzzz :z

@ jezus, ik had het over ander postst als dit topic. Maar boeie verder.
nvrmind.
 
idd, je kunt best een keertje iets offtopic gaan, om lollig te doen..

Maar het is mij ook opgevallen dat bijna alle topics worden verneukt door onzinnige reacties.

mensen die hiervoor op scooterfora hebben gezeten, zullen wel kunnen beämen dat de topics daar veel beter zijn. Tuurlijk zijn ze daar ook, maar veel minder. je zou bijna zeggen dat de bezoekers van scooterfora volwassener zijn dan hier, of hier hebben veel mensen niks te doen...
 
Ehh beste mona,men begrijpt mij niet, '( '( '(

E............
Ik doe toch en redelijk verzoek om begrepen te worden,
maar ik ondervindt nogal onbegrip.
:X :X :X

Beste E, trek je er niets van aan,
Ze zijn allemaal jaloers, omdat jy nog zo
jong bent.

Daarom,zegt; mona?


Koop een MV AGUSTA 750F4, en je hebt respect,


Groet M,te T O-) O-) O-) O-) O-) :W
 
Dit is misschien een raar topic maar ik ga het toch posten omdat ik benieuwd ben naar de reacties.
Wat voor reacties verwacht je nou helemaal? denk je nu echt dat we ineens allemaal gaan inzien dat we fout bezig zijn? Probeer je nu gewoon heel wijs over te komen, of loop je nu ook gewoon te zieken? B|
Ik heb zelf nog geen eens mijn rijbewijs maar het niveau in dit forumdeel is lager als sommige puch fora.
Hoe kan jij dan in vredes naam meepraten over wat wel, en wat niet klopt als je zelf nog niet eens je rbw hebt. hoe oud ben jij eigenlijk???
Te bedenken dat daar mannetjes van 12 komen vragen welke sproeier er in hun brommer moet.
Vind een mannetje dat met een serieuze technische vraag komt, nog altijd 1000 keer minder erg dan mongooltjes dat, en ik roep maar een voorbeeld, bijvoorbeeld vraagt of een rs250 op 25kw kan, maar dan alleen maar op papier want hij moet er dan wel 2 160cc cylinders op hebben, anders zijn zn wheely's niet groot genoeg. Al die vragen van kleine kindjes die met hun 3pleuro per uur loontjes van de appie hein een gloednieuwe machine willen kopen maar dan wel even willen weten of die R1 idd wel makkenlijk op 25kw gaat vind ik ook nog niet half zo irritant als een broekie dat een serieuze vraag over een sproeier steld.
Brommer rijden schijnt ook iets te zijn wat niet door de beugel kan.
Ik zit ook altijd op het libresse forum voor al mijn motor verhalen *O*
Er zijn legio topics langsgekomen waarbij een huidige brommerrijder wat vraagt over een motor en dan vervolgens toegewezen krijgt dat hij maar brommer moet blijven rijden of een 25kw 1300cc's tellende suzuki-motorfiets moet gaan kopen.
Misschien omdat ze zich totaal niet orienteren voordat ze een vraag stellen, en als de vraag dan gericht is, is het meestal een belachenlijke vraag oven het terugvoeren van een busa ofzo. Normale vragen krijgen normale antworden. Komt er trouwens ook nog eens bij dat 99,9% van alle jochie's die een specifieke vraag over een motor stellen die motor toch nooit zullen kopen.
Het probleem is gewoon dat sommige mensen (ze weten zelf wel wie) een zekere plicht denken te hebben om in elk topic dat hier geopent wordt een grappige of afzeikerige opmerking te plaatsen. Meestal ongevraagt...
Elk onzin topic zeik ik met alle plezier af. net zoals ik dat graag met deze zou doen. Overigens degene die het zoveelste topic geopend over een 25kw R1, vraagt wel degenlijk om dat soort reacties!
Om eerlijk te zeggen kom ik ook bijna nooit in dit forumdeel, door bovengenoemde ergernissen. Misschien ook omdat ik zelf toch wel weet hoe en wat voor motor ik graag wil rijden, en de daarbij behorende regels/technische punten.
Als je hier toch niet komt waar maak je je dan fucking druk om knul? En denk jij alles zo goed te weten? tenzij je een flinke uitzondering bent, garandeer ik je dat je binnen een jaar een compleet andere mening hebt.
Dat doet geen aftrek aan het feit dat anderen dat misschien wel willen en gewoon antwoordt willen op hun vragen. Hoe dom ze soms ook zijn...
Als je niks toe hebt te voegen, post dan niks. Grappig zijn doe je maar in de kroeg of in een Offtopic gedeelte van het forum...
Dat maakt iedereen voor zichzelf wel uit. Het feit dat jij boven ons o zo kinderachtige gedrag staat betekend niet dat de mensen met wat meer ervaring niet de zoveelte oerdomme vraag niet mogen afzeiken.
Edit: topictitel is fout, kan hem niet veranderen ;(
wat ben jij een onoemenlijke prutser zeg
*O* B|
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud ben je eigenlijk?

17, 28 september ben ik weer jarig.
Waarom ik wel kan meepraten? Omdat ik ook kan typen :W

Vind een mannetje dat met een serieuze technische vraag komt, nog altijd 1000 keer minder erg dan mongooltjes dat, en ik roep maar een voorbeeld, bijvoorbeeld vraagt of een rs250 op 25kw kan, maar dan alleen maar op papier want hij moet er dan wel 2 160cc cylinders op hebben, anders zijn zn wheely's niet groot genoeg. Al die vragen van kleine kindjes die met hun 3pleuro per uur loontjes van de appie hein een gloednieuwe machine willen kopen maar dan wel even willen weten of die R1 idd wel makkenlijk op 25kw gaat vind ik ook nog niet half zo irritant als een broekie dat een serieuze vraag over een sproeier steld.
Ik deel die mening, dat is nu juist waar dit topic over gaat...

Misschien omdat ze zich totaal niet orienteren voordat ze een vraag stellen, en als de vraag dan gericht is, is het meestal een belachenlijke vraag oven het terugvoeren van een busa ofzo. Normale vragen krijgen normale antworden. Komt er trouwens ook nog eens bij dat 99,9% van alle jochie's die een specifieke vraag over een motor stellen die motor toch nooit zullen kopen
Idem :)

Elk onzin topic zeik ik met alle plezier af. net zoals ik dat graag met deze zou doen. Overigens degene die het zoveelste topic geopend over een 25kw R1, vraagt wel degenlijk om dat soort reacties!
Ik val in herhaling :X

Als je hier toch niet komt waar maak je je dan fucking druk om knul? En denk jij alles zo goed te weten? tenzij je een flinke uitzondering bent, garandeer ik je dat je binnen een jaar een compleet andere mening hebt.
Je doelt op motorrijden en het wel of niet of ik dat ga doen? nee, ik denk dat ik dan bij de uitzonderingen hoor :W

Dat maakt iedereen voor zichzelf wel uit. Het feit dat jij boven ons o zo kinderachtige gedrag staat betekend niet dat de mensen met wat meer ervaring niet de zoveelte oerdomme vraag niet mogen afzeiken.
Waarin heb jij meer ervaring als ik als ik vragen mag? afzeiken, ja daarin wel. Maar voor de rest :N

wat ben jij een onoemenlijke prutser zeg.
ja, klopt. Ik heb met mijn 2 linkse handen nog nooit wat tot een goed einde gebracht. :)

edit= typvout
 
idd, je kunt best een keertje iets offtopic gaan, om lollig te doen..

Maar het is mij ook opgevallen dat bijna alle topics worden verneukt door onzinnige reacties.

mensen die hiervoor op scooterfora hebben gezeten, zullen wel kunnen beämen dat de topics daar veel beter zijn. Tuurlijk zijn ze daar ook, maar veel minder. je zou bijna zeggen dat de bezoekers van scooterfora volwassener zijn dan hier, of hier hebben veel mensen niks te doen...

Hier ben ik het dus volkomen mee eens. Elke keer staan er pagina's vol gezeik. "Weer zon brommerkneus" "Weer iemand die denkt dat 25kw trager is dan zijn scooter" "weer iemand die denkt een busa te kunnen gaan rijden" Echt vaak puur afzeiken.

Verwijs gewoon elke x naar die sticky.. En flikker dan direct dat topic dicht. Deze en genen zullen zich dan niet meer uit kunnen leven maar daar wennen ze vanzelf aan.
 
elke vraag heeft recht op een passend antwoord, een domme vraag krijgt een dom antwoord. lijkt mij logisch

Ik vraag me af waarom er alleen serieus gereageerd mag worden? wat is het probleem, laad je computer de pagina's dan te langzaam, of ben je niet in staat om posten te discrimineren
 
Het hoeft echt niet allemaal serieus te zijn. Maar tegen iemand gaan lopen zeuren omdat hij een domme vraag stelt..? En vervolgens zelf nog meer domme rotzooi te posten in dat topic, beetje iemand afkraken enzovoorts. Wie is er dan vaag bezig? Na een tijdje weet je toch wel beter? Dan houd je je stil of je verwijst naar de sticky.

Als je zelf ergens een vraag over hebt waar je totaal geen verstand van hebt dan zit je er toch ook niet op te wachten om direct afgezeken te worden?
 
Als je zelf ergens een vraag over hebt waar je totaal geen verstand van hebt dan zit je er toch ook niet op te wachten om direct afgezeken te worden?
Als ik zelf een vraag heb over iets waar ik geen verstand van hebt gebruik ik op z'n minst eerst even die fucki'n zoekfunctie om te kijken of ik daar wat wijzer uit kan worden.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan