Wat verwachten jullie van je motor?

Niet iedereen weet dat er een zoekfunctie is. Naast dat is het gemakkelijk om een enorm aantal hits te krijgen. En als er dan topics bij staan met 5 pagina's gezeik en/of loos geblaat..

De zoekfunctie is imo ook niet heilig :)
 
elke vraag heeft recht op een passend antwoord, een domme vraag krijgt een dom antwoord. lijkt mij logisch

Ik vraag me af waarom er alleen serieus gereageerd mag worden? wat is het probleem, laad je computer de pagina's dan te langzaam, of ben je niet in staat om posten te discrimineren

:^
 
Niet iedereen weet dat er een zoekfunctie is.
Dan moet diegene die zich aanmeld eerst even de tijd nemen om de fuck fok faq door te lezen....

Naast dat is het gemakkelijk om een enorm aantal hits te krijgen. En als er dan topics bij staan met 5 pagina's gezeik en/of loos geblaat..

De zoekfunctie is imo ook niet heilig :)
de zoekfunctie is inderdaad niet heilig.... maar is er ook niet voor niks....
 
oke, je hebt een punt.

straks als de blaadjes weer van de boom vallen zal ik geen kut opmerkingen plaatsen als iemand plotseling, geheel onverwacht, zomaar op zijn bek glijdt.


zo post ik ook nooit wat als ze het verschil tussen diesel/olie op de weg en het intrappen van de achterrem niet weten, of ontkennen... :X
 
Jongens zullen we maar weer over motoren gaan praten???? :] :] :] :]

van een mito wat verwachten _O- _O- _O- _O- _O-
sorry dat kan ik niet.....
ja dat die er staat als ik de schuur in loop
 
ik wervw8t van een motor een 125 cc dat je hem in de 6 nog op het achterwiel kunt trekken vanuitstilstan, DIT IS WAT IK VERWachT :] :Y

zal wel nooit waarheid worde ;(
 
elke vraag heeft recht op een passend antwoord, een domme vraag krijgt een dom antwoord. lijkt mij logisch

Ik vraag me af waarom er alleen serieus gereageerd mag worden? wat is het probleem, laad je computer de pagina's dan te langzaam, of ben je niet in staat om posten te discrimineren

Bepaal jij dan wat een domme vraag is? Zijn er ergens regels opgesteld waaraan je een domme vraag herkent? Wetboek van vragen stellen? :?
Als iemand een vraag stelt neem ik aan dat diegene die vraag niet voor niks stelt. Diegene die het antwoord daarop dan beter weet, en een "dom" antwoord terug geeft. Vind ik persoonlijk nog dommer dan diegene die de "domme" vraag in jouw ogen gesteld heeft.

Als iemand 3 keer hetzelfde vraagt ok, dan zou er missschien iets mis zijn bij iemand. Maar voorlopig lijkt het daar hier nog niet op.

Ontopic:

- Mooie uitstraling.
- Snelheid.
- Betrouwbaarheid.
- Niet te duur qua onderhoud.
- Zuinige motor.
- Beetje extreem qua motorvermogen(afgifte). (het moet wel een "grensverleggende" motor zijn, niet waar je 123 op uitgekeken bent.)
- Niet een te zware motor. (gelukkig worden de SStjes steeds lichter :Y )

Groetjes :]
 
Laatst bewerkt:
ik wervw8t van een motor een 125 cc dat je hem in de 6 nog op het achterwiel kunt trekken vanuitstilstan, DIT IS WAT IK VERWachT :] :Y

zal wel nooit waarheid worde ;(
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan