Wat vind jij intressant op een beurs, help ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In eerste instantie is een beurs voor mij iets waar ik mij kan oriënteren. Dan heb ik het nu even over een beurs in het algemeen. veel of zo goed als alles van een bepaalde branche staat bij elkaar en geven je de mogelijkheid alles van dichtbij te bekijken, voelen, informatie verzamelen en vergelijken etc.

Nu heb je gelijk dat het bij de motorbeurs een beetje zo gegroeid is dat het ook daadwerkelijk een marktplaats is geworden. Wat me daar bij de motorbeurs een beetje tegen staat is dat het bijna een dump is geworden. Persoonlijk weet ik precies wat ik wil en zal niet zo snel wat anders kopen. Voor die spullen die ik wil ga ik ook specifiek op zoek. Maar is de prijs er naar dan wil je natuurlijk wel eens iets meenemen vanuit de bergen die daar liggen.

Persoonlijk zou ik zeggen, neem vooral je nieuwe producten mee om te laten zien wat je allemaal hebt en kan. Toch een beetje een showcase voor je winkel/merk en onderscheiden van de rest. Voor de beurs kun je dit dan inderdaad combineren moet een mooie beursaanbieding of iets dergelijk om het extra onder de aandacht te brengen. Maar ik ben niet de massa, dus gezien de vele kramen die afgeladen zijn met oude meuk, kan het wel eens lucratief zijn om je oude voorraad te dumpen.

Je laten zien op een beurs lijkt in ieder geval ouderwets en met het hele internet niet meer van deze tijd maar heeft zeker nog veel marketing waarde. Zoals ik al aangaf, mensen kunnen je producten in levende lijve zien, voelen en vooral ook met jou praten. Dat is voor veel mensen toch ook nog steeds erg belangrijk, de persoon achter het merk. Andersom kun je zelf door een hoop mensen te spreken een hoop nieuwe kansen ontdekken en snel een goed beeld krijgen van de markt. Dus ik zou zeker op een beurs gaan staan maar onderscheid je wel van de massa op de motorbeurs zou ik zeggen.
 
Moet eerlijk zeggen dat ik WIE? heb gestemd want had nog nooit van jullie gehoord. Veel onderdelen voor de echte Kawaman :) Je hebt veel in de shop staan, maar helaas niet genoeg voor mijn motor persoonlijk. Als het deze niet was geworden was ik waarschijnlijk voor een Z750 gegaan! Mooi spul, goed gespecificeerd en ingedeeld in de webshop! Ga zo door en als je op de motorbeurs mocht staan kom ik zeker even langs! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan