Wat vind jij van KTM?

Na mijn eerste motor (gsxr 600) te hebben verkocht, Nu zo'n half jaar in het bezit van een 990 superduke. Heel erg veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, mar wat een fun op de KTM! Daarnaast vind ik de looks gewoon super vet! Er is gewoonweg niets wat lijkt op een superduke.

Tot nu toe nog geen seconde spijt gehad van de aanschaf van een KTM :)
 
Laatst bewerkt:
full
 
Wat ik van KTM vind? ik heb deze zomer een duke 2 640 gekocht.
de techniek is mhwoa. ding zit in elkaar met heel veel kleine boutjes. en het onderhoud is redelijk gecompliceerd.
wel heb ik inmiddels het vertrouwen in de lokale dealer opgegeven.
De carbon akraset die eronder zit is kapot gegaan: gat in de huls. dan wil je dus een nieuwe huls niet meer en niet minder. ONMOGELIJK volgens KTM en dan bel je AKRA: ja hoor die zijn gewoon te krijgen, maar alleen VIA KTM. dit teruggekoppeld aan KTM: nooit meer wat van gehoord, ook na een aantal keren terugbellen. dus ik heb er zelf maar rvs mantels omheen geknutseld.
Beetje jammer dus, maar ik los het wel op zonder KTM.
 
lang niet zo spannend als ze zeggen, horkerige gasrespons noemen ze 'karakter'. Wel leuk om naar te kijken.
 
Die 'horkerige' gasrespons is resultaat van de emissie eisen.
Ander dempertje, luchtfilterdeksel en mapping en ze lopen een stuk mooier :)
 
Had mij die vraag een jaar of 10 geleden gesteld dan had ik gezegd ktm is een tof merk 8-)
Laatste jaren vind ik ktm meer en meer afgezaagd worden ze zijn al lang niet cool meer in mijn ogen :P bijna elke boerelul rijd ondertussen met zo'n ding rond :+
En ze maken andere merken zoals husqvarna en husaberg kapot B|
Ze hebben wel mooie motoren maar door bovenstaande redenen zou ik er geen meer willen kopen ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn al die problemen van de 1290 sd dan? Hoor het vaak, maar weet iemand precies wat?
 
hallo. ik vind ktm ook leuk! :W

Posen!
20140907_132557.jpg
 
Laatst bewerkt:
Om te zien vind ik ze wel mooi maar het wordt een beetje een patsermerk heb ik het idee.
Verder hebben die Oostenrijkers een beetje een Duitse mentaliteit volgens mij, altijd denken dat ze de beste zijn en daarom duur maar in de praktijk valt het een beetje tegen.
 
Om te zien vind ik ze wel mooi maar het wordt een beetje een patsermerk heb ik het idee.
Verder hebben die Oostenrijkers een beetje een Duitse mentaliteit volgens mij, altijd denken dat ze de beste zijn en daarom duur maar in de praktijk valt het een beetje tegen.

Ben je niet in de war met Harley? :')
 
Had mij die vraag een jaar of 10 geleden gesteld dan had ik gezegd ktm is een tof merk 8-)
Laatste jaren vind ik ktm meer en meer afgezaagd worden ze zijn al lang niet cool meer in mijn ogen :P bijna elke boerelul rijd ondertussen met zo'n ding rond :+
En ze maken andere merken zoals husqvarna en husaberg kapot B|
Ze hebben wel mooie motoren maar door bovenstaande redenen zou ik er geen meer willen kopen ;)

Beargumenteer jezelf eens.

Laatste jaren vind ik ktm meer en meer afgezaagd worden ze zijn al lang niet cool meer in mijn ogen
Waarom meer en meer afgezaagd en dus niet cool meer?

bijna elke boerelul rijd ondertussen met zo'n ding rond :+
Noem je mij nou een boeren lul!? :P

Nee serieus, ik zie nog altijd meer suzuki's, honda's en andere jappen op straat.

En ze maken andere merken zoals husqvarna en husaberg kapot B|
Hoezo maken ze die merken kapot? Je bedoelt dat ze het beter doen dan de concurrentie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan