Wat vind men van deze chinees?

Een mooie motor voor chinese begrippen?

  • Zeker!

    Stemmen: 5 6,8%
  • Niet onaardig

    Stemmen: 13 17,8%
  • Mwah, ik weet het niet

    Stemmen: 13 17,8%
  • Da's niks

    Stemmen: 33 45,2%
  • Ik lust geen chinees

    Stemmen: 9 12,3%

  • Totaal aantal stemmers
    73
http://link.marktplaats.nl/160517108

En toch hebben ze dus binnen een jaar of drie vier nadat ze de markt hebben overspoeld al een aantal dingen bereikt:

Uiterlijk? Ziet er gewoon gelikt uit!
Vermogen begint te stijgen....inmiddels 20 pk!

De jappen kwamen begin jaren 60 met imitatie DKW op de markt.. Iedereen lachen om die maffe dingen!!
..
In 1971 ( dus 10 jaar later!) werden Roger de Coster en Joël Robert wereldkampioen motocross in de 500 c.c. en 250 c.c. klasse op een ........ Suzuki! Juist....uit Japan!

Wegrace zelfde verhaal.. Reeds eind jaren zestig waren de Honda's, Yamaha en Suzuki's onverslaanbaar. Hans-Georg Anscheidt ( 50 c.c. Suzuki), Phil Read ( 125 / 250 c.c. Yamaha) en Mike Hailwood ( 350 c.c. Honda) werden in de jaren zestig...pas een paar jaar nadat de eerste japanner in Europa verscheen, wereldkampioen wegrace.

Echt...de chinezen gaan komen..
 
Ik denk dat als ik dit ding net zo erg martel als me brommer, dat er niet al teveel mer van over blijven. Ik heb wel eens op een b-merk quad gezeten, en het voelt gewoon neit lekker aan, en ik had het gevoel dat alles gewoon niet soepel ging. Terwijl die quad echter een paar duizend op de teller had, en ik alweer op de 55 duizend zit.


Brommer?? :N
 
http://link.marktplaats.nl/160517108

En toch hebben ze dus binnen een jaar of drie vier nadat ze de markt hebben overspoeld al een aantal dingen bereikt:

Uiterlijk? Ziet er gewoon gelikt uit!
Vermogen begint te stijgen....inmiddels 20 pk!

De jappen kwamen begin jaren 60 met imitatie DKW op de markt.. Iedereen lachen om die maffe dingen!!
..
In 1971 ( dus 10 jaar later!) werden Roger de Coster en Joël Robert wereldkampioen motocross in de 500 c.c. en 250 c.c. klasse op een ........ Suzuki! Juist....uit Japan!

Wegrace zelfde verhaal.. Reeds eind jaren zestig waren de Honda's, Yamaha en Suzuki's onverslaanbaar. Hans-Georg Anscheidt ( 50 c.c. Suzuki), Phil Read ( 125 / 250 c.c. Yamaha) en Mike Hailwood ( 350 c.c. Honda) werden in de jaren zestig...pas een paar jaar nadat de eerste japanner in Europa verscheen, wereldkampioen wegrace.

Echt...de chinezen gaan komen..

Ja, ik ben benieuwd wanneer ik de eerste tegen ga komen op de crossbaan. In ieder geval is dit een goede ontwikkeling voor ons als consument. :)

SM wielen compleet met alles dr op en dr aan 350 euro... das ook niet gek. Met een beejte kuns en vliegwerk bouw je ze in een jappanner en heb je voor weinig een sm *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan