wat vinden julli van de nieuwe suzuki gsxR 600/750

Neus te spits en te ver doorgetrokken = bah

Extra piramide op dou afdek kapje = bah


Het massacentralisme en de zijkuip is super..maar verder vind ik hem erg lelijk. Dan maar een jaar oudere fiets (of in mijn geval 5 jaar ouder :+ )
 
Neus te spits en te ver doorgetrokken = bah

Extra piramide op dou afdek kapje = bah


Het massacentralisme en de zijkuip is super..maar verder vind ik hem erg lelijk. Dan maar een jaar oudere fiets (of in mijn geval 5 jaar ouder :+ )
1) ik vind hem heel mooi,
2) ze hadden keuzes moeten kunnen geven over de kapkleuren
3) wat een wereld ondertitel heb jij van james dean!!!!
 
Mooie fietsen om te zien, sowiezo neemt de afwerking elk jaar nog meer toe, dat is echt ongeloooflijk precisiewerk bij de jappen. Die lasnaden bijvoorbeeld; geniaal, alsof ze die klonen ofzo... *O*

Grote nadeel voor mij persoonlijk; met mijn 1.93 valt er niet fatsoenlijk op te zitten. Kuipbescherming bij deze lengte is echt 0,0 -O-
 
Die richtingaanwijzers in de spiegels vind ik spuuglelijk.
Wat betreft lijn vind ik die Jappen steeds mooier worden.
 
Ik vind hem opzich wel strak, maar ik vind zo een korte uitlaat er echt niet uitzien.
Ik vind de uitlaat juist een pronkstuk...
 
iemand zei dit: Alle GSX-rren zijn tof!

ik ben het daar niet mee eens... ik vind de gsxR 600/750' toch echt wel de mooiste.. hij valt in het niet bij de kawaski zx6r maar toch... deze heeft mooie strakke lijnen :]
 
Vindt eigenlijk dat deze minder is geworden tov. het vorige model. Deze oogt wat verwijfd, de vorige was mooi spits en strak! Zelfde geldt IMHO voor de huidige generatie zx6r, de vorige was veel mooier. Ik vindt dat yamaha wel aan het verbeteren is tov. het vorige model. Maar ik geloof dat ik op motorgebied meer van de strakke lijnen en hoekige objecten ben dan van deze vormen.

Overigens vindt ik de 1000 broer van deze fiets wel weer geniaal! :}
 
ik heb vanmorgen de nieuwe 750 besteld *D met andere uitlaat *O*
en hogere kuipruit er op .en nu maar wagten tot die er is :]
 
ik heb vanmorgen de nieuwe 750 besteld *D met andere uitlaat *O*
en hogere kuipruit er op .en nu maar wagten tot die er is :]


Kijk aan, veel plezier ermee...... :]

en wat een andere van vindt zal je een reet roesten, het gaat erom wat jij er zelf van vindt.
 
Mooie fietsen om te zien, sowiezo neemt de afwerking elk jaar nog meer toe, dat is echt ongeloooflijk precisiewerk bij de jappen. Die lasnaden bijvoorbeeld; geniaal, alsof ze die klonen ofzo... *O*

Grote nadeel voor mij persoonlijk; met mijn 1.93 valt er niet fatsoenlijk op te zitten. Kuipbescherming bij deze lengte is echt 0,0 -O-


Ik vind de 600 juist lekker zitten met mijn 1.89 ik heb voldoende ruimte op deze gixxer. Maar niet voldoende centjes -O-
 
Grappig dat bijna alle reacties over uiterlijke details en imago gaan, en niet over de fantastische techniek en (beloofde) prestaties. OK, ik ben misschien een ouwe gediende en toen ik pas met motorrijden begon was het verschil tussen het oude en nieuwe model Japanse sportfiets vaak van een dusdanig niveau dat het je een bezoek aan het ziekenhuis (of erger) kon besparen. Techniek was toen veel meer een "must" als je soms ook es wat harder wilde rijden. Ik ga zeker niet roepen dat het toen allemaal beter of leuker was, maar het valt me wel op dat de voortgang in techniek tegenwoordig weinigen meer lijkt te interesseren, behalve waar die techniek het uiterlijk dient (ongeacht of de motor er nu beter van wordt of niet, getuige b.v. uitlaten onder de zitting of zaagblad remschijven).

Afijn, het is in ieder geval hartverwarmend te zien dat super-sport liefhebbers en Harley rijders steeds meer met elkaar gemeen krijgen. :+













Bier en chips iemand?
 
Die nieuwe Gixxer 600 is echt :9~ :}

Grote pluspunten:
- Verstelbare voetsteunen
- Mooi lineaire vermogensopbouw/afgifte
- Vertouwelijke rij-eigenschappen/bochtengevoel
- Laser GP aftermarket uitlaat :P
 
Grappig dat bijna alle reacties over uiterlijke details en imago gaan, en niet over de fantastische techniek

Daarom staat de Triumph Daytona 675 veruit boven op mijn lijstje qua ubergeile SuperSport klasse motoren :]

Eindelijk weer eens wat anders qua motortechniek, EN ubergeile looks :9~

En wat betreft rijkwaliteiten van de 600cc vier-in-lijns, tja het is maar net welke je het mooist vind en welke het lekkerst zit. Qua rijden maakt het niet zo heel veel uit :)

Just my 2 cents :]
again
 
Echt een prachtig ding met een hoge :9~ factor (voornamelijk technisch)
Maar (ja er is altijd een maar) ik vindt perssonlijk de "kop" niet mooi.
Alsof ze er met een hamer op geramt hebben om em kleiner te krijgen.
Vindt ik de kop van de K4/K5 modelen vele malen mooier


Maar als iemand zegt da'k e'm voor niks krijg zeg ik ook geen nee ,het is en blijft natuurlijk een Suzuki })
 
Grappig dat bijna alle reacties over uiterlijke details en imago gaan, en niet over de fantastische techniek en (beloofde) prestaties. OK, ik ben misschien een ouwe gediende en toen ik pas met motorrijden begon was het verschil tussen het oude en nieuwe model Japanse sportfiets vaak van een dusdanig niveau dat het je een bezoek aan het ziekenhuis (of erger) kon besparen. Techniek was toen veel meer een "must" als je soms ook es wat harder wilde rijden. Ik ga zeker niet roepen dat het toen allemaal beter of leuker was, maar het valt me wel op dat de voortgang in techniek tegenwoordig weinigen meer lijkt te interesseren, behalve waar die techniek het uiterlijk dient (ongeacht of de motor er nu beter van wordt of niet, getuige b.v. uitlaten onder de zitting of zaagblad remschijven).

Afijn, het is in ieder geval hartverwarmend te zien dat super-sport liefhebbers en Harley rijders steeds meer met elkaar gemeen krijgen. :+













Bier en chips iemand?
Supersportrijders en HD-chauffeurs verschillen idd niet zo veel: de een koopt chroom de ander carbon, bijpassende kleding, replica helmpje, kleine knippers, opzichtig stuurdempertje etc.

Als je naar het puberale design van deze brommert kijkt dan zie je geen rust in het ontwerp; ieder detail vecht om je aandacht. En er is blijkbaar zo weinig vertrouwen in deze lijnen dat ze nog eens extra benadrukt worden met allerlei fout gekleurde stickers. Ding ziet er waarschijnlijk al een stuk beter uit als je 'm in één zorgvuldig gekozen kleur spuit. Wel opvallend dat veel mensen juist kicken op de zwakte van Japanners (design) en de superieure techniek minder belangrijk vinden....
 
Wel opvallend dat veel mensen juist kicken op de zwakte van Japanners (design) en de superieure techniek minder belangrijk vinden....

Klopt, is inderdaad een lastig te verklaren verschijnsel. De zwakte van de jappen is design, gek eigenlijk; want ze zijn aardig bedreven in het kopieren van de superieure techniek, maar op het gebied van design komt dit niet echt goed uit de verf. Uitzonderingen daargelaten. Ikzelf vind de K4 ook meer smoel hebben dan de K5, de nieuwe R6 vind ik gewoon lelijk met die brede platte voorpartij. Laatste ZX6-R is daarintegen weer prachtig, in mijn optiek mooier dan de ZX10-R. Ach ja, smaken verschillen, en das maar goed ook

Ik vind de 600 juist lekker zitten met mijn 1.89 ik heb voldoende ruimte op deze gixxer. Maar niet voldoende centjes

Nou dan heb jij korte pootjes of ik lange stelten, want op de 600 kan ik echt niet fatsoenlijk zitten. De 1000 is daarintegen een stuk beter, al vind ik m ook nog steeds aan de kleine kant. En toch zou dat niet hoeven; ga eens zitten op een duc 999, kleinste supersport op dit moment, verreweg het meeste ruimte voor lange mensen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan