Wat vinden jullie hier nu van? Duitse 3VO

Wat vinden jullie hier nu van?

  • Ik vind het goed

    Stemmen: 29 36,7%
  • Ik vind het niets

    Stemmen: 50 63,3%

  • Totaal aantal stemmers
    79

Fido #77

Die hard MF'er
19 feb 2006
844
2
Lansingerland
Op Duitse snelwegen kom je vaak deze borden tegen.
Ik vind dat je hierdoor wel met de neus op de feiten gedrukt wordt en dat dit voor sommigen helpt.
Natuurlijk zijn er ook mensen die hier niets aan vinden en er totaal niets van aantrekken.
Snap niet dat 3VO deze borden niet langs de weg plaatst.
Je hebt ze ook voor koekblikken.
full
 
Laatst bewerkt:
Lekker kansloos, achter de rug om van de overleden personen een beetje de spot met ze drijven :N
 
wie gaat er nou met zo'n achtekije helm op een motor zitten ppffffftttt toe zeg daar bereik je de jeugd mee...
kheb anders nog wel een paar voor de actie

cindy und bert

peppie UND kokkie

bert UND ernie
 
Nou ik heb de eerste reacties al gezien.
Is dit nu het niveau van de gemiddelde motorrijders hier?


Op Duitse snelwegen kom je vaak deze borden tegen.
Ik vind dat je hierdoor wel met de neus op de feiten gedrukt wordt en dat dit voor sommigen helpt.
Natuurlijk zijn er ook mensen die hier niets aan vinden en er totaal niets van aantrekken.
Snap niet dat 3VO deze borden niet langs de weg plaatst.
Je hebt ze ook voor koekblikken.
[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/613920/3cd74c0b525923b589546526d60bb3a1 (afbeelding)]

;)
 
Lekker kansloos, achter de rug om van de overleden personen een beetje de spot met ze drijven :N

of je doelt op mijn reactie, of de achterlijke manier waarop de duitse 3VO hiermee propageert.

Mocht het om mijn reactie gaan, dan het volgende

Ik steek de draak ermee ja, mede omdat ik er vrijwel zeker van ben dat de mensen op de foto's niet echt het leven gelaten hebben. Ik heb weinig gevoel bij dit soort suggestieve boodschappen aan de kant van de weg.


Betekend overigens niet dat ik ongevoelig ben, toen ik na thuiskomst wat geschoten foto'tjes bekeek deed dit me toch echt wel wat.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik mis de optie. Doet me niet veel. Sure, het zet je wel ff aan het denken. Maar dat denken kan ook gevaarlijk zijn. Want dan verlies je weer je concentratie op de weg. :Z
 
Dan moet je onder de trap gaan zitten, ga morgen weer ff knallen daar })

Doet me dus niet zoveel elke dag zie je berichten dat mensen verongelukken in het verkeer, hoe ze eruit zien doet mij verder weinig.
 
je word doodgegooit met zoiets kijk naar de cigaretten of het nieuws
als ik zo aangeslagen zou moeten zijn van 't nieuws wat er allemaal overal in de wereld gebeurt
zou ik me om 9 uur elke avond opgehangen moeten hebben
sorry hoor op zo'n manier word je alleen maar immuun voor

en in nederland heb je ook soortgelijke waarschuwings worden met name op de provinciale wegen

motor rijden en het complete verkeer is een risico wat je bewust of onbewust neemt
meeste motor rijders nemen het risico stukken bewuster
omdat het nu eenmaal de fun is

als je niet af en toe de grenzen opzoekt voel je ook niet dat je leeft

en laat mij maar lekker doodgaan aan een motor ongeluk wetende dat ik veel plezier heb gehad toen ik er mee bezig was dan dood te gaan zonder geleeft te hebben
 
Ik vind dat er minder van dit soort borden langs de wegen moeten komen. Het leidt mij vreselijk af, zeker als de tekst -zoals hier- nogal veel is, ga ik het lezen. Althans, ik doe een poging. Dát is pas gevaarlijk.

Iedereen weet dat hij/zij een risico neemt door aan het verkeer deel te nemen en dat het beter is minder gas te geven. En dat geldt voor motorrijders zowel als voor autorijders.


ja.... :z
 
stijlloos vind ik het.

:r :r :r

nu hebben al die koekblikkers zoiets van

"zie je wel!! motorrijders zijn doodrijders we hebben toch gelijk gehad."


bah.
 
hier op de provinciale weg richting de a15 hangt een kruisje aan een boom van een jongen van 17 die iets van 7 jaar geleden is omgekomen (z3 van zijn pa gestolen geloof ik, boom tegen gekomen) dus hier hebben we ze ook wel, dan in na gedachtenis aan de persoon, en door de familie geplaatst neem ik aan, in italie zie je op berg weggetjes heel vaak kruisjes langs de weg, ja, erg dat daar iemand aan zijn einde is gekomen maar ik zal er niet eerder door van mijn gas gaan..

je word doodgegooit met zoiets kijk naar de cigaretten of het nieuws
als ik zo aangeslagen zou moeten zijn van 't nieuws wat er allemaal overal in de wereld gebeurt
zou ik me om 9 uur elke avond opgehangen moeten hebben
sorry hoor op zo'n manier word je alleen maar immuun voor

en in nederland heb je ook soortgelijke waarschuwings worden met name op de provinciale wegen

als je niet af en toe de grenzen opzoekt voel je ook niet dat je leeft

:^

lekker hard, lekker zacht borden langs 80km wegen zijn idd van die waarschuwingen...

maar qua afleiding vind ik sommige reclame borden veel afleidender...

sloggi_bb.gif
 
Laatst bewerkt:
:Y Toch schijnt het te helpen http://www.motormeuk.nl/redirect_content/1779?http%3A%2F%2Fwww.ad.nl%2Fbuitenland%2F2733865%2FHarde_verkeersactie_Duitsland_helpt.html (Cookies op AD.nl | AD.nl) :Y
 
Ik vind het maar niks.

Ik vind het ook maar niks dat TS om meningen vraagt en gaat klagen dat ze het niet met 'm eens zijn..
 
Is toch mooi, alle 2 de pijp uit, laat je elkaar teminste niet achter :+

Maar ik ben het met Losbol eens, Gedeeld leed is half leed :+

wie gaat er nou met zo'n achtekije helm op een motor zitten ppffffftttt toe zeg daar bereik je de jeugd mee...
kheb anders nog wel een paar voor de actie

cindy und bert

peppie UND kokkie

bert UND ernie

Vond je dit dan serieuze berichten/meningen?
Slaat toch nergens op.

Zijn volgens mij dezelfde figuren die de motorrijder een slechte naam bezorgen door hun “stoere” rijstijl.
 
Bij het bericht stond dat 1/3 van de ongelukken wordt veroorzaakt door snelheid,wanneer gaan ze iets aan de andere 2/3 doen :?
 
Laatst bewerkt:
Beetje kansloos dit. Nog even en je ziet borden met afgescheurde ledematen. Of van die borden net als de labels op pakjes sigaretten: RIJDEN IS DODELIJK.
 
Op Duitse snelwegen kom je vaak deze borden tegen.
Ik vind dat je hierdoor wel met de neus op de feiten gedrukt wordt en dat dit voor sommigen helpt.
Natuurlijk zijn er ook mensen die hier niets aan vinden en er totaal niets van aantrekken.
Snap niet dat 3VO deze borden niet langs de weg plaatst.
Je hebt ze ook voor koekblikken.
[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/613920/3cd74c0b525923b589546526d60bb3a1 (afbeelding)]

Man je lijkt wel een wijf :X je zou haast denken dat je een amtenaar bent
 
Beetje kansloos dit. Nog even en je ziet borden met afgescheurde ledematen. Of van die borden net als de labels op pakjes sigaretten: RIJDEN IS DODELIJK.
:Y maak er meteen maar LEVEN is DODELIJK van... want als je niet doodgaat aan een ongeluk of kanker, dan landt er wel een vliegtuig op je huis of val je van een berg...
De overheid hoeft ons echt niet voor alles te behoeden.
Risico's loop je, die calculeer je in. Het is aan jou hoe groot dat risico is, en wie de minste risico's wil lopen die moet maar uh.... onder de grond gaan leven? (o nee, want stel nou dat je hol dan instort... :+)
 
je word doodgegooit met zoiets kijk naar de cigaretten of het nieuws
als ik zo aangeslagen zou moeten zijn van 't nieuws wat er allemaal overal in de wereld gebeurt
zou ik me om 9 uur elke avond opgehangen moeten hebben
sorry hoor op zo'n manier word je alleen maar immuun voor

en in nederland heb je ook soortgelijke waarschuwings worden met name op de provinciale wegen

motor rijden en het complete verkeer is een risico wat je bewust of onbewust neemt
meeste motor rijders nemen het risico stukken bewuster
omdat het nu eenmaal de fun is

als je niet af en toe de grenzen opzoekt voel je ook niet dat je leeft

en laat mij maar lekker doodgaan aan een motor ongeluk wetende dat ik veel plezier heb gehad toen ik er mee bezig was dan dood te gaan zonder geleeft te hebben

Amen :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan