Wat vinden jullie hier van

Beide.
taxigroen kon nog wel, en ook weer niet omdat de afslaande bestuurder alleen kijkt naar auto's die wel stoppen.

Overigens; nice save...
 
Laatst bewerkt:
Ik snap zelf alleen die vol gas reactie niet helemaal.
Hij schamt dus een auto en meteen het gas er vol op om het te laten lijken dat het de bedoeling was?
 
Misschien toch even de kruising overzien voordat je gaat oversteken? :X
Meer geluk dan wijsheid dat dit goed gaat.
 
Ik denk dat ie daarna volgas ging uit een bepaald schaamtegevoel.. Alhoewel die stuurkunsten tijdens de save niks om voor te schamen is :P
 
Ik snap zelf alleen die vol gas reactie niet helemaal.
Hij schamt dus een auto en meteen het gas er vol op om het te laten lijken dat het de bedoeling was?

Omdat ie tussen die voertuigen door moet kijkt ie zelf te dichtbij om het kruispunt goed te overzien.
Hij ziet dus te laat dat er nog iemand afslaat, die die overigens wel netjes ontwijkt.
Hij schampt ook geen auto's, en dat gas geven doet ie om de dunne stront die uit z'n broekspijpen lekt zo snel mogelijk te lozen.
 
Omdat ie tussen die voertuigen door moet kijkt ie zelf te dichtbij om het kruispunt goed te overzien.
Hij ziet dus te laat dat er nog iemand afslaat, die die overigens wel netjes ontwijkt.
Hij schampt ook geen auto's, en dat gas geven doet ie om de dunne stront die uit z'n broekspijpen lekt zo snel mogelijk te lozen.

Eens.
goede kans dat het hem (haar?) ook allemaal per ongeluk is overkomen,
en ik denk: knappe save (ook beetje geluk? zo ra-ke-lings langs de tegenliggers)

Maar de les is, volgens mij, toch weer : Verder kijken !
 
Eens.
goede kans dat het hem (haar?) ook allemaal per ongeluk is overkomen,
en ik denk: knappe save (ook beetje geluk? zo ra-ke-lings langs de tegenliggers)

Maar de les is, volgens mij, toch weer : Verder kijken !

Absoluut, focus is link.
ik denk wel dat het hier een man betreft, vrouwen doen dit niet zo gauw.
Deels is het geluk, rijd je 10 km/h sneller dan heb je een wijdere boog nodig.
Dat had ie niet gered.

En natuurlijk is dat gas geven daarna niets meer dan lozen van adrenaline, want je kijkt toch even het revalidatiecentrum of de dood in de ogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan