Wat vinden jullie hiervan?

Jos uut Grunn

Rookie
22 aug 2004
6
0
Groningen
Ik ben dus op zoek naar mijn eerste motor, prijsklasse tussen de 2000 en 3000 euro en nou vind ik dit een hele mooie motor. Ik ben benieuwd naar jullie mening?

full


Het is een Kawasaki GPZ900r. Volgens mij is hij van 1992. Hoeveel is hij ong. waard in goede staat en met zo'n 23000 km? Is het wel een motor voor een beginner.(ik heb gelest op een cb500)
 
Lelijke fiets :r
Koop je hem nu niet })

Als jij er gelukkig mee kan worden en hij is in orde...gewoon kopen dan.
 
Maat van mij heeft ook een GPZ900R als eerste motor genomen. Bevalt hem zeer goed, wel een bak meer vermogen dan de CB500. Rustig aan en dan komt alles goed. :]
 
Turlijk koop ik hem wel, ik vind hem toch mooi, ik ben gewoon nieuwsgierig naar de mening van anderen over deze fiets. Toch bedankt voor je reactie.
Lelijke fiets :r
Koop je hem nu niet })

Als jij er gelukkig mee kan worden en hij is in orde...gewoon kopen dan.
 
Wat is het verschil, als ik vragen mag? En welke types van dat bj/prisklasse hebben dat wel?

hier zie je radiale remmen:

2004_GSX-R600_YEC_groot.jpg


bij radiale remmen is zit de remklauw zowel boven als onder vast, en bij gewone remmen alleen boven. hierdoor zit de klauw strakker vast waardoor het remvermogen toeneemt.

magoed een gpz met radiale remmen zal je niet vinden denk ik :X
 
Maat van me is met zo'n fiets het cicuit op geweest. Hij reed genoeg racers zoek met dat oude beessie. Dus de fiets is goed genoeg :}
 
Bedankt voor de uitleg. Dat de Gpz het niet heeft dat snap ik. Ik bedoelde of er uberhaupt wel motoren uit die tijd zijn met radiale remmen. Misschien dat het een verbetering is die alleen op jongere motoren zit welke dus te duur voor mij zijn.
hier zie je radiale remmen:

http://www.roelofthijsmotoren.nl/images/modellen%202004/supersport/2004_GSX-R600_YEC_groot.jpg ((Afbeelding))

bij radiale remmen is zit de remklauw zowel boven als onder vast, en bij gewone remmen alleen boven. hierdoor zit de klauw strakker vast waardoor het remvermogen toeneemt.

magoed een gpz met radiale remmen zal je niet vinden denk ik :X
 
Jos uut Grunn

Waar stond die motor te koop, die foto lijkt mij bekend voor te komen, was het tussen Arnhem en Nijmegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan