wat vinden jullie van de Nieuwe bmw K1200 S 2005

Aspencade

MF veteraan
2 apr 2003
2.834
1
suffolk , virginia
Ik zag vandaag een foto van de nieuwe bmw K1200S, ik vind dit model best wel mooi, wat vinden jullie daarvan

news_061504f.jpg



http://www.malcolmsmith.com/news_article.asp?id=2018
 
Ben heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd. Die heeft op de Nurburgring al een rondje onder de 8 minuten gereden :9
 
Ik vind het schitterend..

Ik begrijp trouwens nog steeds niet die hardnekkige BMW-aversie bij veel mensen.
Ligt dat aan een verkeerde marketing/produkt/imago-politiek van BMW of aan de vooringenomenheid van sommige mensen?
 
wel o.k.

ze hebben eindelijk eens geen koelribben die door de kappen steken :)
maar hij lijkt me wel vrij lang
 
Ik vind het schitterend..

Ik begrijp trouwens nog steeds niet die hardnekkige BMW-aversie bij veel mensen.

tis niet iets hardnekkigs...
al die modellen staan me gewoon niet aan. tis het allemaal net niet.
 
Ik vind hem heel mooi. Gaat wel zo'n 18.000 euro's kosten; heb je daar ook niet een BMW 3-serie cabrio voor :?
 
Ik vind hem heel mooi. Gaat wel zo'n 18.000 euro's kosten; heb je daar ook niet een BMW 3-serie cabrio voor :?

Je hebt er zelfs geen nieuwe 1-serie BMW voor (Begint geloof ik ergens bij de 22 of 23k euro)

En de K1200S vind ik :} en nu ook maar hopen dat het aantal pk's wat opgegeven wordt ook bij benadering op het achterwiel terecht komt (itt tot 145 a 146 pk op het achterwiel bij R1, ZX-10R, 1000RR etc), zou wel een grap zijn... een R1 er zwaar uitgereden door een beemer (en ja, ondanks de lengte schijnt ie toch aardig snel de bocht door te kunnen 8-)
 
Ik vind hem VET.
Maar geef mij maar mijn R6je :)

Ik heb ook dat filmpje waarin deze op de Nordschleife getest word en dat ding wil wel :)
 
tja, ik ben er misschien ook te jong voor.

ik had deze discussie ook met mijn broer (ferfent beamer rijder, (geen motor) maar die heeft dus echt weinig tot geen verstant van motoren. ik zei dat bmw's voor bejaarden zijn. kon ie niet hebben :P :+
 
Ik vind vaak dat er zo'n groot verschil is tussen een plaatje en hoe iets er in het echt uit ziet. Daarbij komt dat ik natuurlijk niet vies ben van een proefritje. Dus ik wacht nog even met mijn mening tot ik er op gezeten heb.
 
Ik vind vaak dat er zo'n groot verschil is tussen een plaatje en hoe iets er in het echt uit ziet. Daarbij komt dat ik natuurlijk niet vies ben van een proefritje. Dus ik wacht nog even met mijn mening tot ik er op gezeten heb.

Is dit je standaard openingszin in het cafe :?



;)
 
lijkt een beetje op de vfr ,leren ze toch nog designen bij bmw :+
 
Ach wel geinig, maar ik vind die achterkant niet echt super.

Ik heb niks tegen BMW, eigenlijk tegen geen enkel motor-merk. Ik zou er ook best wel op willen rijden, maar mijn voorkeur gaat toch ergens anders naar uit. ;)
 
Is m'n nieuwe DroomFiets .... dat is een ding dat zeker is... Sinds ik het achterwiel zag was ik verkocht, echt een beauty... September is de introductie, ben m'n dealer al aan het kneden, mot toch zeker een proefrit maken... En volgend jaar wil ik denk wel de mijne inruilen, dusssss.... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan