wat vinden jullie van deze knalpot??

rsvmilleman

MF'er
6 jan 2004
114
0
Venray
Dit is niet mijn mille, maar krijg binnenkort wel deze uitlaat.
Ben benieuwd wat jullie van deze pot vinden.

full



full


Groeten Leonmille
 
he VTR Jeroen.

Hoe krijg je doe foto zo bewerkt?
Om eerlijk te zijn zou dat wel mooier zijn.
De bocht kan ik denk ik wel wat inkrimpen, zodat de uitlaat niet meer uitsteekt, dit ziet er dan ook al heel anders uit.
 
he VTR Jeroen.

Hoe krijg je doe foto zo bewerkt?
Om eerlijk te zijn zou dat wel mooier zijn.
De bocht kan ik denk ik wel wat inkrimpen, zodat de uitlaat niet meer uitsteekt, dit ziet er dan ook al heel anders uit.
Corel Photopaint, de meesten hier werken met Adobe Photoshop, maar ik ben eigenwijs en gebruik Corel voor het knutselwerk.
 
maar weet je ook wat die kosten :?
Ik heb eens geinformeerd, maar daar betaal je tussen €1500.- en €2000.- voor en dat vindt ik gewoon veel te veel voor wat meer geluid (en uiterlijk natuurlijk).
Is gewoon eenvierde van de totale waarde van de motor.
 
meningen zijn verdeeld zie ik wel.
Iedereen heeft toch zijn eigen smeek, daar doe je niets aan.
Ik ben het wel met jullie eens over de grootte van de uitlaat (zeker het uitsteken ervan), maar zoals ik al eerder zei probeer ik de bocht wat in te krimpen, zodat de pijp mooi bij het einde van de achterkant stopt.
Ik krijg 'm ongeveer over een week binnen, dus ben benieuwd of het me gaat lukken om de pijp iets in te krimpen.
We zien wel, maar ik hou jullie op de hoogte en zal als de uitlaat is gemonteerd een foto van mijn eigen mille erop zettenl.
 
Ik vind 'm zeker niet te groot, op de Mille staat ie echt verschrikkelijk VET :9~

Sowieso vind ik hoge uitlaten het dikste van het dikste :}
 
Laatst bewerkt:
Erg strakke pijp! Ik houd daar wel van die extreem
hi-mounts of seatpipes...ziet je bike er gewoon
ruimtelijker en agressiever uit!
Ook zie je de vormen van het beesje een stuk beter!


Snel eronder zou ik zeggen!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan