wat vinden jullie van deze metamorfose?

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
kortrijk, belgium
wat vinden jullie ervan?

full
 
het is er in iedergeval beter op geworden :} , maar ik denk niet dat ik er zoveel geld in zou steken (neem aan dat het vrij prijzig is) om em zo te veranderen qua uiterlijk. (want het lijkt immers nog steeds wel op elkaar)
 
Wil je voor de niet-Aprillia kenners eens vertellen wat er gebeurd is ? Ik zie alleen maar NoFearstickers, wat meet donkere verf op het kontje en een andere kleur achterwiel als ik de foto's bekijk :?

Oh, spuitwerk op de kuip is ook iets anders zie ik nu.
 
Vindt het persoonlijk helemaal niks, ik zou hem gewoon origineel laten, maar andere kleur wielen kan ik nog wel in komen.
 
alles wordt bestickerd, uitgenomen de hugger en voor spat bord en het wiel natuurlijk
en de originele foto zie je boven staan he
 
zijn niet de no fear ogen eh manne, is van een of andere sponsor uit de motogp en sbk,kan niet op de naam komen
 
:?

kan dat nog wel? die no-fear oogjes?
(heeft het ooit gekund?... kzag de grootste bangebroeken ermee rijden)


Hmmm, is toch het logo van Berik design :? :?

Voor de rest: gewoon maken zoals jij het wil.... heb ik ook gedaan. Wat ik nooit heb begrepen van de Aprilia, is waarom ze nou net de sticker voor een deel wegsnijden. Echt vreemd, en das eigenlijk het enige wat ik niet mooi vind aan de Aprilia in het algemeen.

Dit is trouwens de enige motor waar ik de std uitlaat wel mooi vind :9
 
No fear oogjes = :r :r
Kleurstelling is niet echt indrukwekkend, zet er dan andere wielen onder (PVM of OZ ofzo)

Maar die Eugene sticker maakt het echt af :} :} :}













not
 
No fear oogjes = :r :r
Kleurstelling is niet echt indrukwekkend, zet er dan andere wielen onder (PVM of OZ ofzo)

Maar die Eugene sticker maakt het echt af :} :} :}










not


ge denkt gij da ze op mijnen rug groeien zekers? :)
ik vind het best kunnen en eenmaal de rode kleuren idem zijn, dan zal het in het echt zeker geslaagd overkomen, ben er zeker van :) :)
jah, mn naam moet er gewoon op he 8-)

 
ik denk dat hij er ook sneller mee wordt, de testen zullen alles uitwijzen :9 :9 :9

ik vind het mooi, zeker die strakke lijnen, alleen de kleuren moet nog bijgeschaafd worden
 
Oogjes vinnik echt vaud, 2fast4U niveau

Je naam erop is wel leuk, maar dat kan (veul goedkoper) ook op de originele layout lijkt me. Vlak boven die mooie MF stickert die je nog moet plakken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan