Wat vinden jullie van een Momo helm?

in italie zijn ze echt immens populair :Y

9 van de 10 scooterrijders draagt er eentje
 
}) })


Als je die met dat kinstuk mooi vindt, koop dan meteen een echte integraal helm.
Ik vind ze ook stevig aan prijs (voor wat het is), voor dat geld heb je ook al een leuke integraal, zeker als je je even de tijd neemt en links en rechts rond snuffelt.

Succes :] :W
 
Momo helm? Leuk voor op een niet-opgefokt retro scootertje. Op een motor wil je een echte helm. Ook als je achterop zit.
Tenzij je het niet erg vind om na een ongeluk zonder onderkaak door het leven te gaan.

Momo-helmen hebben een ontzettend 'Sjonnie-en-Anita-met-teveel-geld' gehalte.
 
Laatst bewerkt:
Momo helm? Leuk voor op een niet-opgefokt retro scootertje. Op een motor wil je een echte helm. Ook als je achterop zit.
Tenzij je het niet erg vind om na een ongeluk zonder onderkaak door het leven te gaan.

Momo-helmen hebben een ontzettend 'Sjonnie-en-Anita-met-teveel-geld' gehalte.

Mja, dat sjonnie anita gehalte is persoonlijk natuurlijk, dat is toch iets wat ze zelf moet beslissen.
Imago kan een ander niet over beslissen.

Maar voor de veiligheid zou ik ook voor een goede integraal gaan.En veiligheid staat voor mij toch iets hoger in het vaandel dan imago
En ik weet niet op wat voor een motor je mee gaat rijden, maar als een SS even lekker doortrekt zit zo'n helmpje vast niet lekker. :N
 
Als ik je een advies mag geven? Als je een jet-helm wilt welke wel veilig is, neem de Schuberth J1. Die heeft een kinbeugel welke bij een val je kaak beschermt. (en geloof me, ik heb iemand gezien die een behoorlijke klapper heeft gemaakt waarbij zijn vizier was verdwenen, maar de beugel gewoon nog vast zat en hij dus geen verdwenen onderkaak had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan