Wat vinden jullie van een Momo helm?

Nana

Rookie
24 sep 2009
7
0
Ik wou jullie vragen wat jullie van een momo helm vinden :P.
ok, ik ben dan ook een meisje *O* en jullie wrschijnlijk allemaal dudes :X , maar goed, wat vinden jullie er van. hahaa
 
Als het de helm is, die ik voor ogen heb, dan vind ik het een mooie.
 
Als ze veilig zijn en lekker zitten zijn ze prima. vind je ze dan ook nog is mooi dan is het helemaal goed. even snel gekeken en vind ze der zelf prima uitzien. verder niet gekeken naar veiligheid en geen idee hoe ze zouden passen(toch voor iedereen anders) dus kan er verder niet veel over kwijt.
 
http://www.momohelmets.com/ (MOMO Helmets | MOMO Helmets Online: motorcycle and scooter helmets from MOMO DESIGN)
 
ja dat ik er een wil kopen ? xD
nouja, niey echt een specifieke reden maar gewoon, of hij oke is om te dragen achter op een motor en ik gebruik hem dan ook zelf op mijn brommer
 
Als hij goedgekeurd is (E-keurmerk), dan is hij veilig om te dragen op een brommer of motor; anders niet.
 
Zijn inderdaad ook motorhelmen. Zijn bij meerdere motorzaken te koop.
 
Mooie fashion helmpjes hoor! Leuk voor op de vespamotor scooter maar niet voor achterop de R1 oid.
 
Laatst bewerkt:
Ik wou jullie vragen wat jullie van een momo helm vinden :P.
ok, ik ben dan ook een meisje *O* en jullie wrschijnlijk allemaal dudes :X , maar goed, wat vinden jullie er van. hahaa


1 woord: crap.

Luid, vizier klapt open bij het checken van de dode hoek op de snelweg, voering rafelt snel af, en nog vanalle kleine ergernissen...

Ik had de Momo Devil:

d641ff6940cab9b1c084035fd20ae5b0


Is ook nog eens behoorlijk onveilig, aangezien het gewoon een jethelm is (laat je niet misleiden door het zilverkleurige kinstuk, dat is gewoon een dun stuk kunststof dat je op je helm kan klikken)...

Gevallen voor de looks, maar nooit meer :N .
Ben nu al een jaar *O* met m'n Arai Chaser :Y .
 
Laatst bewerkt:
wow das niet handig, als dat ding tijdens het rijden zijn eigen kuren gaat vertonen.

hoewel ik persoonlijk het wel een grappige helm vind, vind ik het ook eerder iets voor scooters,
en dan op een italiaanse scooter met zo een grote bril op maar dat is mijn visie

qua veiligheid, wat natuurlijk voor gaat, afgezien de e-keurmerk, ben ik geen voorstander van een open helm. 't zou maar gebeurden dat je daadwerkelijk op je plaat gaat, |( wat zou er overblijven van je gezicht? helm kan dan nog steeds mooi zijn :+ maar dat hoef jij dan niet per se :o

maar het is allemaal maar een mening *O*
 
wow das niet handig, als dat ding tijdens het rijden zijn eigen kuren gaat vertonen.

hoewel ik persoonlijk het wel een grappige helm vind, vind ik het ook eerder iets voor scooters,
en dan op een italiaanse scooter met zo een grote bril op maar dat is mijn visie

qua veiligheid, wat natuurlijk voor gaat, afgezien de e-keurmerk, ben ik geen voorstander van een open helm. 't zou maar gebeurden dat je daadwerkelijk op je plaat gaat, |( wat zou er overblijven van je gezicht? helm kan dan nog steeds mooi zijn :+ maar dat hoef jij dan niet per se :o

maar het is allemaal maar een mening *O*

Met stuk veiligheid ben ik het volledig eens , daarom draag ik op mijn motorscooter ook alleen maar intregaal helmen.
Heb eens op de weg gelegen door een koekblikker die niet in zijn dode hoek keek en geloof me ik was maar al te blij met mijn intregaal helm.
 
hier in Italie is 'm razend populair... (maar dat zijn de scooters hier ook :+ )

Momo design is een Italiaanse design studio met een rijke historie.. het begon allemaal in 1966 met een stuur ontwikkeld voor de racerij (ferrari).. en de rest van het sprookje kan je hieronder lezen.
http://www.momodesign.com/momodesign2007en/index.htm (momo design)

Ik vind ze mooi, en al helemaal voor de dames
 
Ik ben er niet kapot van, maar ja, ga jij hem niet dragen omdat ik hem niet mooi vind?
Dat is toch iets wat je zelf moet beslissen.

En na K-jah zijn reactie zou ik er nog eens goed over nadenken.
Op de scooter of brommer zal het een prima helm zijn, bij hogere snelheden heb ik er ook mijn twijfels over ,maar goed, ik heb geen ervaring met dit type helm.Alleen offroad en integraal.

Enne, ik ben sowieso geen voorstander van helmen met een 'open'gezicht.

Deze jongen liet op een warme dag zijn integraal maar thuis en nam alleen zijn 'open face' helm mee op zijn scooter.

Nu kan iedereen dit overkomen, maar ik denk dat je gezichtje met een integraal wat beter beschermd is.

Enne, het zijn niet alleen "dudes"hier op het forum hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan