Wat vinden jullie van een monster s4r!!!

Kheb er eens op mogen rijden, stuurt verbazingwekkend licht! (ben 400cc gewend) En het geluid met termi's en open koppelingsdeksel is natuurlijk :9~
 
full
 
Ik heb gisteren op ebay een S4R stuurtje gekocht met adapters (ben ik al een eindje op weg )
Nu de rest nog.
Alleen wel jammer dat ze motorfietsen niet zonder uitlaten verkopen
Ik ben nog nooit een S4R tegen gekomen met origineele ,en het is toch zonde van het geld
Eerst veel geld voor iets betalen dat je er gelijk weer afgooid.
Waarom kun je niet net zoals bij auto´s je fiets nieuw bestellen zoals je hem wilt hebben
 
kleuren lelijk, dat achterwiel is prachtig maar dan wel in het zwart of goud, en een andere demper dan issie prachtig
 
Ik heb gisteren op ebay een S4R stuurtje gekocht met adapters (ben ik al een eindje op weg )
Nu de rest nog.
Alleen wel jammer dat ze motorfietsen niet zonder uitlaten verkopen
Ik ben nog nooit een S4R tegen gekomen met origineele ,en het is toch zonde van het geld
Eerst veel geld voor iets betalen dat je er gelijk weer afgooid.
Waarom kun je niet net zoals bij auto´s je fiets nieuw bestellen zoals je hem wilt hebben

Mee eens; de kans is groot dat ik binnen enkele weken een nieuwe S4R ga kopen maar ik wil ook die orginele pijpjes niet hebben!
Heeft iemand advies mbt welk merk/type uitlaat. Geluid vind ik belangrijkere dan een paar extra PK's (S4R heeft voor mij toch wel genoeg vermogen).
 
Je hebt termignoni´s en arrows en nog wel een paar merken
Als je nieuwe pijpjes wil moet je eens op ebay.de kijken daar staan altijd wel nieuwe pijpen op
En meestal voor 2/3 van de prijs in nederland
Voor de diverse mogelijk heden kijk eens op de site van de MOB
 
Een S4R, vind het een hele mooie fiets, helaas begint het uiterlijk gedateerd te worden.
daarom zal mijn S4R die ik in bestelling heb, een beetje verbouwd worden, een wat moderner uiterlijk laten we maar zeggen
En uitlaten, vorig jaar heb ik belgie bij een Ducati treffen diverse S4R gezien met termi dempers en marving katvervanger.
Dat klinkt toch wel erg mooi.

luitjes wie weet tot ziens en dan hoop ik mijn S4r in huis te hebben (met die italiaanse praktijken zal het wel zomer 2005 worden)

Mazzel
Desmo duc Fons :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan