Wat vinden jullie van een motor als de HD iron 883?

Ik laat me er verder ook niet door leiden hoor, had een cb1000r met die rare gele kleur, dacht dat het de coolste kleur was die er bestond.

Tot ik thuis kwam met dat ding en iedereen zich afvroeg of dat ik er op de terugweg overheen had staan pissen.
Blijk ik een andere smaak te hebben dan de rest.

Maakt niet uit natuurlijk, heb met een mt01 ook weer een beetje een rare gekocht waar de meningen over verschillen, is ook weer leuk natuurlijk, over een v strom ben je gouw uitgeluld natuurlijk.
 
En dan dikwijls : hoe🤩🤔
Ik geef eerlijk toe dat ik dat meestal wel denk als iemand van mijn leeftijd of jonger op een bike van 15k rondknalt. :+

Een kennis die bij een grote dealer werkt, vertelde dat er regelmatig wordt geleend voor motoren. Zal vast een kern van waarheid inzitten.
 
Gewoon naar een goede dealer gaan en je leuter op de toonbank leggen. Daar kunnen ze je perfect adviseren over het type motor dat bij jouw leuter past. Dit hebben we allemaal moeten doen bij onze eerste echte mannenmotor. Zonde als je een motor koopt waar je later spijt van krijgt, geen risico nemen. Bij mij hebben ze ook nog de vering op het zware gewicht moeten afstemmen etc. Wij kunnen die dingen lastig voor jou inschatten vanaf een beeldscherm.

Oh en film het even en plaats het hier op het forum, dan leren we er allemaal wat van.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Mwa, nieuwe Strom 1000 XT in het geel is toch wel een opvallend dingetje.

Als ik nou eens 15k had slingeren... 🤤
Ja dat klopt helemaal ja nu je het zegt, erg mooi geworden zelfs.
 
Mijn mening: ik vind de HD iron 883 best een leuke/vette motor. Associeer ik totaal niet met een vrouwenmotor. Die rijden eerder op Honda/Suzuki etc.
Enige puntje zou idd de tank zijn, maar 12,5 liter gaat nét.

Maak een proefrit en je weet meer. Volg je eigen mening/gevoel. Overigens, doe wél je huiswerk. NL is berucht voor opgelapte schademotoren uit Engeland en VS.
Paar maanden geleden is daar een aflevering van "Opgelicht" (TV) over gemaakt. Zeker als je veel geld uit gaat geven, laat een onafhankelijke keuring uitvoeren!!
 
Gewoon naar een goede dealer gaan en je leuter op de toonbank leggen. Daar kunnen ze je perfect adviseren over het type motor dat bij jouw leuter past. Dit hebben we allemaal moeten doen bij onze eerste echte mannenmotor. Zonde als je een motor koopt waar je later spijt van krijgt, geen risico nemen. Bij mij hebben ze ook nog de vering op het zware gewicht moeten afstemmen etc. Wij kunnen die dingen lastig voor jou inschatten vanaf een beeldscherm.

Oh en film het even en plaats het hier op het forum, dan leren we er allemaal wat van.

Succes!
Fock weer de Honda Dax
 
Mijn mening: ik vind de HD iron 883 best een leuke/vette motor. Associeer ik totaal niet met een vrouwenmotor. Die rijden eerder op Honda/Suzuki etc.
Enige puntje zou idd de tank zijn, maar 12,5 liter gaat nét.

Maak een proefrit en je weet meer. Volg je eigen mening/gevoel. Overigens, doe wél je huiswerk. NL is berucht voor opgelapte schademotoren uit Engeland en VS.
Paar maanden geleden is daar een aflevering van "Opgelicht" (TV) over gemaakt. Zeker als je veel geld uit gaat geven, laat een onafhankelijke keuring uitvoeren!!
Eens!
 
Gewoon naar een goede dealer gaan en je leuter op de toonbank leggen. Daar kunnen ze je perfect adviseren over het type motor dat bij jouw leuter past. Dit hebben we allemaal moeten doen bij onze eerste echte mannenmotor. Zonde als je een motor koopt waar je later spijt van krijgt, geen risico nemen. Bij mij hebben ze ook nog de vering op het zware gewicht moeten afstemmen etc. Wij kunnen die dingen lastig voor jou inschatten vanaf een beeldscherm.

Oh en film het even en plaats het hier op het forum, dan leren we er allemaal wat van.

Succes!

Doe je goed, het best bewaarde geheim van motorrijdend NL hier zomaar neer zetten..
 
Wat nou "vrouwenmotor" of "mannenmotor"?
GSX750F, CBR1000RR, VFR800FI om er maar een paar te noemen. Mannenmotoren of vrouwenmotoren?
Ik ben een vrouw en heb op alle drie gereden, heb de VFR nu onder mijn zeer vrouwelijk kontje.
Er zijn geen "mannenmotoren" of "vrouwenmotoren". Er zijn enkel motoren die goed bij je passen, die je mooi vindt en die je graag wilt hebben.
 
Wat nou "vrouwenmotor" of "mannenmotor"?
GSX750F, CBR1000RR, VFR800FI om er maar een paar te noemen. Mannenmotoren of vrouwenmotoren?
Ik ben een vrouw en heb op alle drie gereden, heb de VFR nu onder mijn zeer vrouwelijk kontje.
Er zijn geen "mannenmotoren" of "vrouwenmotoren". Er zijn enkel motoren die goed bij je passen, die je mooi vindt en die je graag wilt hebben.

Materiaal voor jouw avatar?
 
Wat nou "vrouwenmotor" of "mannenmotor"?
GSX750F, CBR1000RR, VFR800FI om er maar een paar te noemen. Mannenmotoren of vrouwenmotoren?
Ik ben een vrouw en heb op alle drie gereden, heb de VFR nu onder mijn zeer vrouwelijk kontje.
Er zijn geen "mannenmotoren" of "vrouwenmotoren". Er zijn enkel motoren die goed bij je passen, die je mooi vindt en die je graag wilt hebben.
Toen mijn vrouw jaren geleden een nieuwe motor wilde kopen, twijfelde ze tussen een Yamaha XJ6N en een FZ6N. Een zitproef leerde dat er een flink verschil was tussen de twee. Ik probeerde ze ook even en ik vond de XJ een vrouwenmotor en de FZ een mannenmotor, zonder er een meter mee te rijden. Voor vrouwen van 1,80m maakt het niet uit.
 
Ik ben maar 1.67m maar ik stap op alles waar mijn tenen aan de grond kunnen. Gezien de specs van de FZ6N zou dat voor mij geen probleem zijn, daarvoor hoef je geen 1.80m te zijn. Dus om er meteen een geslachtsgerelateerde motor van te maken? Onzin!
 
Ik ben maar 1.67m maar ik stap op alles waar mijn tenen aan de grond kunnen. Gezien de specs van de FZ6N zou dat voor mij geen probleem zijn, daarvoor hoef je geen 1.80m te zijn. Dus om er meteen een geslachtsgerelateerde motor van te maken? Onzin!
Een windvlaagje en je valt om als je alleen met je tenen op de grond staat. Of een bolle weg, of een kuiltje. Verder vind ik het lachwekkend om te zien.
 
Ligt aan je leeftijd, ik ben 23 en ben die gedachtengang voorzichtig aan het loslaten, maar blijft toch een beetje een domper als niemand je net aangeschafte motor tof vind.

Klopt. Ik kwam zo trots als wat met mijn nieuwe tweedehands Vstrom aanrijden bij mijn vriendin en eigenlijk het enige wat ze ervan vondt was dat er tenminste niet 2 van die lelijke glimmende uitlaten onder zaten. Hij rijdt nog net zo lekker, maar je hebt toch liever dat ze zegt dat ze hem mooi vindt, al zou ze het liegen omdat motoren haar simpelweg niets interesseren. Om haar terug te pakken was ik de auto nooit en heb ik een extra lage gekocht. Zij heeft meer met auto's namelijk. Sterker nog, hij was niet eens gewassen of gestofzuigd toen ik hem kocht. Boeit me geen reet, hij was, is en rijdt goedkoop.
 
Een windvlaagje en je valt om als je alleen met je tenen op de grond staat. Of een bolle weg, of een kuiltje. Verder vind ik het lachwekkend om te zien.

Welnee, ff een kontje opzij en je staat met de platte voet stevig op de grond.
 
Scherp!

Niet lezen en wild rammen op de telefoon |(8)7:t

In dat geval vind ik een Gladius eigenlijk een prima motor! Wilde gewoon zijn ouwe heer zieken.

Welke motor die ook rijdt (tenzij het een GSXR750 is of een 600RR, want die heb ik zelf), het is een vrouwenmotor. :+
Alles onder de 1500cc zijn meisjes brommertjes 😱 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan